Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo snel warm loop bij modellen van dit merk.
Te veel drukke “chique” details.
Maar snap dat “jullie” voor deze vielen. Prachtig strak en rustig model! ![]()
Staat je goed. Veel plezier er nog mee man!
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo snel warm loop bij modellen van dit merk.
Te veel drukke “chique” details.
Maar snap dat “jullie” voor deze vielen. Prachtig strak en rustig model! ![]()
Staat je goed. Veel plezier er nog mee man!
Dankjewel Jan! Elk merk heeft horloges die ik mooi vind maar ook modellen waar ik niets mee heb. Deze sprong er wel uit qua “rust”. Draagt ook erg comfortabel.
Mooie keuze en bij een prima Juwelier; Karin en Frans Zwinkels ! Ik kom er al jaren, in eerste instantie voor mijn RADO’ s (batterijen wissel en onderhoud) en later ook voor FC’s. Heeft ook een collectie Seiko’s. Mag dan juwelier heten, maar heeft wel 2 horlogemakers in vaste dienst. Tevens een goudsmid eb zijn vrouw (Karin) ontwerpt een eigen sieraden lijn. Het meest wat mij al die jaren getroffen heeft is de persoonlijke service en klantvriendelijkheid. Wij komen er graag !
Deze Omega is 33 mm en zou ik ik voor geen goud willen missen, prachtige FC en mooie maat👍🏻geniet er van!
Heel mooi en ik vind die combinatie met canvasrubber helemaal niet mis, hoor. Zeker omdat er ook stiksel op aanwezig is, en ik vind de metalen overgang naar de horlogekast goed gedaan. Maar het kost meestal inderdaad wat kracht met de vingernagels om een not-so-quick release te doen. Ik had dat vroeger op mijn PRX ook, die drukpunten zitten best dicht bij mekaar.
Ja mooi erg mooi horloge!
We kwamen er bij toeval langs.
Zonder dat was ik waarschijnlijk niet eens naar binnen gegaan.
De verkoopster (een zeer vriendelijke dame, geen idee of het de eigenaresse was) was erg behulpzaam en absoluut niet opdringerig. Mijn vrouw en ik waren erg tevreden hoe alles verliep tijdens de verkoop.
Dankjewel!
Dankjewel! Over het canvas rubber bandje ben ik niet heel enthousiast. Op de bracelet draagt het horloge ongelooflijk comfortabel dus dat is een blijvertje. Plooit zich heel mooi om de pols. Ik begrijp dat FC ook lederen bandjes verkoopt.
Dankjewel!
Mooie kleur wijzerplaat op deze NA ![]()
Dankjewel, moeilijk op foto (smartphone) vast te leggen maar het lijkt het meest op champagne.
Hele mooie dresser Folkert. Helemaal nu wij inmiddels weten dat dit type horloges jou helemaal naar aan het hart liggen. Mooi merk met Nederlandse roots. Ben een paar maanden geleden in Zwitserland nog naar de productie geweest en een indrukwekkende rondleiding gehad. Veel plezier ermee.
Dankjewel Dirk!
Ja ik ben de afgelopen 2 jaar behoorlijk richting de dressers gegaan.
Lijkt me echt leuk dat een keer te zien.
Bedankt voor je leuke reactie!