NA ---》 free Pagani Design GMT Batman

Dit is geen nieuwe aankoop maar een nieuwe aanwinst.
Zoals velen onder ons volg ik wat YouTube kanalen die met horloges te maken hebben. Sommigen puur voor het entertainment, sommigen voor de foto- en camerakunsten en dan zijn er nog om informatie op te doen. In deze laatste categorie zijn er de bekende, maar ook wat interessante nieuwe liefhebbers die echt de moeite doen om horloges te bespreken en te vergelijken. Van zodra je je op het AliExpres pad begeeft om een bepaald type horloge te zoeken komt zo een kanaal wel eens van pas om wat gestaafde informatie te bekomen. Zo was ik op zoek naar een bronzen flieger en kwam bij het " Watch me with watches" terecht:


Het is een rustig kanaal met vergelijkende en informatieve video’s en in 1 van zijn bijdragen deed hij een "give away " van een Pagani Design GMT waarvan ik uiteindelijk de winnaar bleek te zijn. Vier dagen later stond de postbode met een pakket uit het VK aan de deur. Hier enkele foto’s:

Bedankt voor het kijken en nog een prettige dag verder.

36 likes

Gaaf ontwerp! Lekker onderscheidend!
Ik denk dat een Jubilee er ook gaaf op zou staan, misschien iets voor de volgende batch.

Brrrrr

5 likes

De trol is sterk bij deze.

1 like

Zeker. Het is sarcasme.

Maar kom op, het is een 100% kopie van een ander merk, laten we nu niet met elkaar in polonaise roepen dat het zo tof is. Dat is het niet.

En ja, ik weet dat er nog 80.000 andere kopieën/hommages bestaan, daar gaat dit topic niet over.

Wens TS veel plezier met zijn horloge hoor, maar op een horloge forum waar veelal liefhebbers zitten mag je verwachten dat er ook wat kritiek komt op zo’n ding.

12 likes

dat snap ik wel…:wink:

1 like

Nou, mooie, veel draagplezier :+1:

1 like

Het is een aardig gelijkende Batman kloon. Gefeliciteerd, en veel plezier er mee.

Maar hoe ze de gore moed op kunnen brengen om het logo van Tudor en het ontwerp van de Rolex GMT Master recht op en neer te jatten en dan het woord “Design” in hun merknaam te voeren is me een totaal raadsel. Een gotspe, dat is het. :wink:

Trolling leads to anger.
Anger leads to hatred,
hatred leads to the dark side.

Taught well you I have, my young Padawan.

2 likes

En laten we niet vergeten de naam Pagani, die op het moment toch echt voornamelijk geassocieerd is met een hypercarmaker. En z’n oprichter en nog steeds levende en actieve eigenaar Horacio Pagani.

2 likes

Wat een negatief gezijk op een post waar iemand zijn ‘‘gewonnen prijs’’ laat zien zeg!

Laten we blij zijn voor de TS ipv het product afbranden met zn allen…dat sommigen daarvoor leven weten we nu wel.

12 likes

Ja het is een hommage en er is weinig origineel aan het design, maar wel een gaaf horloge.
80 euries voor een automatische gmt? Niks mis mee. Veel plezier!

8 likes

Altijd leuk als je iets wint!

Veel plezier ervan! :+1:

1 like

Mooi horloge!

Ik probeer me voor te stellen hoe het moet voelen om hiermee over straat te mogen. Het lukt me echt niet. Sorry. :see_no_evil:

Desalniettemin, het is voor jou een leuk windingetje dus wie ben ik om daar wat van te vinden. Ik win namelijk nooit wat, ja af en toe eens een fotowedstrijdje maar dan ontvang ik ‘slechts’ de eeuwige roem en het levert me altijd weer een hoop werk op.

Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Stefaan trek je niks aan van de snobs hier op het forum hoor. Die schamen zich blijkbaar nogal snel. Niet iedereen heeft >10.000 euro over voor het origineel en niet iedereen wordt blij van een Seiko 5. Dit zijn prima horloges die niet onderdoen voor goedkope Seiko’s en Orient horloge en het zijn inderdaad Homages (net als heel veel andere horloges hier op het forum).

19 likes

Well said :ok_hand:

3 likes

Klopt. Ik ook niet.

Ik wel!

Maar ûh, dus je bent een snob als je niet met een schaamteloze kopie over straat wil? Oké. :sunglasses: … ieder zijn mening. Ik sloot geloof ik ook hier af met een “veel draagplezier!”, dat wens ik TS.

2 likes

Je staat wel vaak vooraan als er negatieve kritiek kan worden geleverd. Lijkt bijna alsof je het leuk vindt om af te kraken.

TS: veel plezier met het ding. Post er een keer een mooie foto van in het Rolex Only gedeelte :joy: Het verschil is te verwaarlozen.

9 likes

Geniet van je NA, laat ze maar lullen, of het is niet goed of het deugt niet…

4 likes

ûh ja eigenlijk wel… ieder zijn keuze en je schopt (onbedoeld) een groot aantal HF leden tussen de benen met je opmerkingen. Als je niks leuks weet te melden zeg dan niks :wink:

Ik ben heel blij met mijn Pagani, Parnis, Steinhart, Helson, OceanX, Mathey-Tissot en andere Homages!

11 likes

Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.