NA ---》 free Pagani Design GMT Batman

Oké. Dan ben ik een snob.

Ik voor jou, maar ik zou er zelf niet mee over straat willen. Is dat erg? Welnee. Ieder zijn ding toch, maar ook ieder zijn mening. Ik respecteer jouw mening en ook de keuze om er wel mee gezien te willen worden. Niks aan de hand.

De term ‘hommage’ (of met één ‘m’) vind ik zelf niet/nooit gepast bij een schaamteloze kopie maar ook da’s maar een mening. Het is de discussie helemaal niet waard. Hoezo? Omdat we die al vaker hebben gevoerd. Komen we niet uit. Punt.

En aan TS, ik heb je al veel draagplezier gewenst. Dat was en is oprecht! :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met jouw gewonnen prijs! Hartstikke leuk.

Geniet er van!

2 likes

Bedankt iedereen voor de reacties, positief of negatief, zolang er niet op de man gespeeld wordt kan ik het wel pruimen.
Wat ik me wel afvraag nu, stel dat ik een Steinhart GMT gewonnen had, zou dat dezelfde reacties uitgelokt hebben? Ik heb ook een Parnis “Datejust” en een Tisell “Explorer” dit met de bedoeling dat het op termijn zal uitmonden in de aankoop van een Rolex. Na ze, zullen we maar kopies zeggen, gedragen te hebben heb ik ondervonden dat de Tisell het wint van de Parnis en dat de Pagani als laatst zou eindigen. Ik bedoel hier dat het type Explorer mij meer geschikt lijkt als dagelijks horloge dat me zou blijven boeien. De Tisell steekt er wel kop en schouders bovenuit in de onderlinge kwaliteitsverhouding, misschien beïnvloedt dat wel mijn bevinding en is dit experiment een maat voor niks geweest. Ondertussen loop ik er zonder problemen mee over straat, ik ben zo iemand die zich daar niks van aantrekt :wink:

7 likes

Bij mij wel. Sorry.

1 like

Gefeliciteerd met je prijs Stefaan en los van het feit dat het een mooi ontwerp blijft, zie ik nog wel wat voordelen zoals zorgeloos: zwemmen, sporten, klussen, motorrijden, parachutespringen, strand bezoek, enz, enz. Heerlijk! :tada::+1:

3 likes

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Je reactie is trouwens wat ik miste. Wat vind je zelf van het horloge? Mooi ding om mee te klieren en je niet druk te maken over een buts of kras meer of minder. Enjoy!

2 likes

In mijn boekje is een ‘hommage’ een eerbetoon…
Ik vind dit gedrocht wel eerloos.

1 like

Louter objectief bekeken is het voor 80 euro veel horloge, saffier en keramische bezel en het ziet wel goed uit, om onbezorgd mee rond te lopen ideaal dus.

Heb je ook meer informatie over dat mes ?

1 like

Een echte Laguiole, geen hommage :wink:

Van wat voor materiaal is het handvat gemaakt ? Welke tekst staat er op het lemmet ?

2 likes

Het heft is uit punthoorn en er staat Laguiole en Aubrac op het lemmet.

Enjoy man

1 like

Het komt uit een land waar copyright right to copy betekend.
Wanneer zelfs de rechtspraak deze 2 auto’s duidelijk anders / afwijkend vindt en dus geen kopie is, is alles mogelijk

Doe er je ding mee

3 likes

Gefeliciteerd! ik heb het merk wel vaker voorbij zien komen op “Just one more watch”.

1 like

Cool, goed gedaan! Al is de monetaire waarde misschien gering, iets wat je gewonnen hebt is altijd speciaal :slight_smile:

1 like

Gelukkig nooit dit pad bewandeld…

1 like

Leuk man! Gefeliciteerd met je prijs! Prima zomerklatser, even laten inlopen, openmaken en uurwerkje reguleren de pakkinkjes invetten, op waterdichtheid laten controleren en laat zon, zee en strand maar komen.

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk horloge klaar.

1 like