Gefeliciteerd met je prijs iets winnen is altijd leuk. We weten allemaal waar het op lijkt dus hierover zeveren is zonde van de tijd.
Dat zal ik zelf wel mogen bepalen.
Ik had het ook tegen iedereen behalve tegen jou. Dus geen idee waarom jij nou weer reageert?
Zet dat er een volgende keer even bij. Reageren is uiteraard een voorrecht voor weinigen, dat menigeen hier onthouden wordt, als ik het goed begrijp.
Even zo goed: blijven lachen, hoor.
De Rolexboys slaan een beetje door geloof ik.
Mooi ding!! Veel draag plezier gewenst🙂
Gefeliciteerd, leuk ding! En tja, het is een homage, maar een echte Rolex is meer dan zijn design. In die zin vind ik homages niet problematisch.
Mooi horloge en heel veel draagplezier
Update: weinig gedragen, aan mijn vader gegeven die hem als dagelijkse beater gebruikte en na een paar maanden is het horloge stuk.
Hopelijk heb je die mooie Laguiole met ramshoorn handvat nog wel?
Jammer dat die zo snel kapot is. Mijn aqua terra kloon van Pagani heeft zelfs de wasmachine overleeft, incl 1400rpm centrifugeren.
Loopt +2 sec per dag en de gangreserve is ook nog volgens specificatie. Prima uurwerk zo’n Seiko nh35.
Draag deze nu al ongeveer 2 jaar als werkhorloge.
Heeft intussen meer meegemaakt dan z’n voorganger ,de Pulsar, waaronder van boven uit de cabine op straat gedonderd, Gewoon spatzuiver doorlopen, amper een kras op te vinden.
Jaja, dat is een prachtig mes.
Leuk horloge, veel plezier dermee
Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met je winst destijds Stefan!
Hopelijk heeft je pa er een paar maanden plezier van gehad