NA: Full Metal Jacket

Het begon allemaal met dit topic:

Lang verhaal kort → hieruit concludeerde ik dat het een Casio GW-M5610U-1ER ging worden.

Het horloge waarvan ik dacht het minste te gaan dragen kreeg toch behoorlijk veel polstijd.

Zoveel zelfs dat ik de GMW-B5000, die ook werd aangehaald in het topic en ik met enige regelmaat op het forum zag verschijnen, op een bepaald moment niet meer uit mijn hoofd kreeg. Bij elke foto dat ik zag voorbijkomen dacht ik: Dit is toch de ultieme G-Shock!

Ik open het forum en zie in het blauwe een zo goed als hagelnieuwe voorbijkomen van @Koopverslaafd.

Meteen contact opgenomen en zeer snel tot een overeenkomst gekomen. De dag erna in de auto gestapt en deze persoonlijk gaan ophalen.

Horloge was precies zoals omschreven en het gevoel dat ik had bij het kijken naar de foto’s werd hierbij nogmaals meteen bevestigd: Dit is hem :sunglasses:.

Na een gezellige namiddag bij Frank reed ik uiteindelijk naar huis met, voor mij, de ultieme G-Shock. De GMW-5000D-1ER.

49 likes

Net op tijd voor de zomer. Van 2024 :sweat_smile:
Anyway, tof ding. Veel plezier ermee!

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Bedankt!

Naar aanleiding van het eerste topic heb ik toen de 5610 aangekocht die de zomer van 2023 wel degelijk heeft mogen meemaken :sweat_smile:.

Deze GMW-B5000 is een uitbreiding van de collectie.

Bedankt!

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Ik snap jou, heb deze ook gehad en ja is echt een gaaf stuk staal aan de pols.

Gefeliciteerd, mooi van genieten…

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst! :hugs::pray:t3:

1 like

Van harte gefeliciteerd!
Dat is een leuk exemplaar. Ik had een dergelijk model (of exact zo één) ook een tijd in mijn hoofd dus ik snap jouw gevoel/idee erbij.

Veel plezier toegewenst!

1 like

Mooie aanwinst hoor :+1::+1::+1:

1 like

Goede keus,staat ook hoog in mijn verlanglijstje :+1:
Veel draagplezier ervan

Goede keus,staat ook hoog in mijn verlanglijstje :+1:
Veel draagplezier ervan

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Bedankt!

Bedankt!
Het is inderdaad een gaaf stuk staal. 167gram VS 52gram voor de resin variant merk je wel, maar hij draagt wel fijn.

Bedankt!

Bedankt!
Ik kreeg hem niet meer uit m’n hoofd.
Heb hem nog maar net maar het gevoel zit meteen goed :sunglasses:.

Bedankt!

Bedankt!

1 like

Bedankt!

1 like

Bij het bekijken van deze foto viel mij iets op…
De module lijkt iets scheef te zitten?

Bij nazicht lag dit niet aan de foto. Ik heb de module iets kunnen draaien en nu lijnt hij mooi uit met de bezel :+1:.

Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem.

Blijft een mooi horloge, heb hem zelf ook draag hem alleen te weinig 🥲

1 like

1 like

Mooie aanwinst! Killer module er in!

1 like

Bedankt!

Enige minpuntje aan deze module vindt ik persoonlijk het missen van de batterij indicator. Dit moet via de app…

1 like

Die heb je met Solar niet nodig toch? Dit ding blijft gaan totdat de zombies het licht uit doen :relieved: dragen dus :slightly_smiling_face:

1 like