Lang verhaal kort → hieruit concludeerde ik dat het een Casio GW-M5610U-1ER ging worden.
Het horloge waarvan ik dacht het minste te gaan dragen kreeg toch behoorlijk veel polstijd.
Zoveel zelfs dat ik de GMW-B5000, die ook werd aangehaald in het topic en ik met enige regelmaat op het forum zag verschijnen, op een bepaald moment niet meer uit mijn hoofd kreeg. Bij elke foto dat ik zag voorbijkomen dacht ik: Dit is toch de ultieme G-Shock!
Ik open het forum en zie in het blauwe een zo goed als hagelnieuwe voorbijkomen van @Koopverslaafd.
Meteen contact opgenomen en zeer snel tot een overeenkomst gekomen. De dag erna in de auto gestapt en deze persoonlijk gaan ophalen.
Horloge was precies zoals omschreven en het gevoel dat ik had bij het kijken naar de foto’s werd hierbij nogmaals meteen bevestigd: Dit is hem .
Na een gezellige namiddag bij Frank reed ik uiteindelijk naar huis met, voor mij, de ultieme G-Shock. De GMW-5000D-1ER.
Van harte gefeliciteerd!
Dat is een leuk exemplaar. Ik had een dergelijk model (of exact zo één) ook een tijd in mijn hoofd dus ik snap jouw gevoel/idee erbij.