Een tijdje terug had ik mijn oog al laten vallen op deze smartwatch, de Garmin MARQ gen 2 Aviator, die toen nog uit moest komen.
Voorheen had ik al eens een smartwatch gehad , de Samsung Gear 2, maar die ook weer snel van de hand gedaan. De accutijd was zeer kort (een paar dagen) en dat was niet zo handig.
Aan deze Garmin MARQ gen 2 Aviator hangt wel een fiks prijskaartje, maar heb na veel lezen en dubben besloten dat ik het wel waard vind. Daarbij kon ik nog een beetje korting bedingen.
Sinds mijn vrouw en ik sinds 2010/11 samen in een ernstige lappenmand zijn gerold heb ik soms de stelling dat geld niet moet rollen maar moet wapperen. Als ik 2K uitgeef aan euro’s en er 3K lol van heb is het 1K winst
Bovenstaande moet je natuurlijk niet overdrijven maar deze aankoop valt daarbinnen.
Ik heb de Aviator nu voor de derde dag om de pols en het bevalt uitstekend. Mooi materiaal en naar mijn smaak best stijlvol voor een smartwatch.
Nou weet ik dat sommigen een smartwatch geen echt horloge vinden, maar het geeft ook de tijd aan en draag het om de pols, voor mij voldoende om het kenmerk “horloge” toch toe te kennen
Dank voor het lezen!
Zonder foto’s is het niet gebeurt, dus hier zijn er een paar:
Mooi ding zeg! Met zo’n smartwatch kun je voor de dag komen!
Ik heb nog een oude Garmin Fenix 5, niet mooi, wel goed.
Deze van jou is wel (heel) mooi!
Wat vind je van de Garmin App? Die valt mij erg tegen, zowel bij mijn Fenix als bij mijn Edge830 (fietscomputer) werkt de synchronisatie regelmatig erg slecht.
Ik heb een Instinct Solar en een Edge 530, en beiden synchroniseren vaak alleen nadat ik de app op mijn telefoon handmatig gestopt heb (wegswipen) en opnieuw gestart.
Dank je!
Ik vind de Garmin Connect app eigenlijk wel goed. Zeer veel mogelijkheden en tot nu toe is de synchronisatie prima.
Dank je! Ha ha, het een gevoelsgetal hè. Zolang ik er maar zoveel plezier van heb dat het de kosten voor mezelf verantwoord
Dank je!
Ja dat klopt. Mijn meisje heeft ook een Garmin, door haar hersenschade (2 x herseninfarct) slaapt ze heel slecht, maar heeft geleerd wel rustig in bed te blijven liggen. Garmin scheld dat stilliggen vaak uit als lichte slaap.
Tja, als dat zo is zien we weer verder, heb ik er toch 3 jaar lol van gehad. Wel een fikse afschrijving, dat dan weer wel. Ook een goede reden om de MARQ gen 3 te kopen
Dat eerste zou inderdaad wel mooi zijn, kan ie weer een tijdje mee. Als dat al mogelijk is zal het ook wel een paar centen kosten.