NA: Gedraai van de bovenste plank.

:white_check_mark:

Gedaan. Was echt super leuk. En dan te bedenken dat projectontwikkelaars dat hele gebied wilden slopen voor zielloze jaren 80 meuk. Brrrrrr.

Thanks mensen!

Dank je, maar daar doe je me te veel eer aan. :slight_smile: Ik houd het op “fijne”.

Ik ook. M’n vrouw houdt haar hart vast.

Dank heren!

Ook heel erg cool, ik zag 'm inderdaad voorbij komen in Wat Dragen We. Cool ook met die off-set KS.

En dat hoeft ook absoluut niet. Zoveel mensen zoveel smaken. Ik ken genoeg mensen die geen enkele andere vorm dan rond cool vinden, en boze tongen beweren dat er zelfs mensen zijn die geen horloge dragen. :slight_smile:

6 likes

Dank voor het informatieve verhaal en gefeliciteerd met je mooie aanwinst.

2 likes

Nou! Mooi dat hij er eindelijk is! Zoals je zegt, na wat goedkopere alternatieven geprobeerd te hebben is dit toch the real deal.

Prachtig ding. In deze variant ook wel klassiek, wat bij een Reverso een goed ding is.

De rustige wijzerplaat zie je trouwens bij de nieuwe versies ook. Geen ‘raampje’ rond de merknaam maakt hem nog wat rustiger naar mijn mening.

Maar dat zijn details. Prachtig apparaat!

Ja, vreselijk. Je blijft bandjes proberen.

4 likes

Gefeliciteerd met je erg mooie Reverso!:pray::hugs:

1 like

Dat klopt. Merk op dat ik de non-guilloche en wat drukkere Reverso’s cool vind, en de gekleurde opties ook tof vind. Dus je moet een voorkeur niet zien als een afwijzing van alternatieven. :slight_smile:

Grappig genoeg is de Longines een mooie aanvulling, en ook eentje die je lekker casual kunt dragen, en zorgeloos, want nieuw, waterdicht, en anti-magnetisch. Eigenlijk heeft dat ding een beter uurwerk. Maar geen mooier uurwerk.

:rofl:
Yup. Maar ik merk wel dat de lug holes dicht op de kast zitten. Plat en dunner for the win.

Dank!

1 like

Absoluut. Gevulde banden (die ik toch meestal slecht trek) zijn volledig uit den boze.

1 like

Proficiat Chris, is je op het lijf geschreven.

1 like

Thanks man.

En je hebt gelijk. Tegenwoordig is zo’n ding voor de wat minder actieve heer die van een lichte brunch houdt op een zondag, en niet van een Mudmasters. :slight_smile:

Mooi hoor, veel draagplezier

1 like

Prachtig!

1 like

Gewoon weer een tof stukje tekst. En uiteraard een schitterende aanwinst :ok_hand::partying_face: geniet er van

1 like

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!

1 like

Deze mag je ook niet vergeten. Goede video en bijbehorend artikel:

1 like

Da’s één van de betere aankopen die überhaupt mogelijk zijn. Topselectie & gefeliciteerd met je NA!

1 like

Ook leuk qua historie :face_with_monocle: de Eska - ik heb er ooit eentje in quartz gehad en ontdekte in die tijd wat vage (online, dus… ) info over een hele vroege omkeerbare tijdmachine. Dit is een absoluut inspirerend topic over de Reverso en ik dacht dus: gooi er maar even een linkje in 1927 Eska Reverso - TIMELINE.WATCH collection

1 like

Ik kijk uit naar het volledige topic! (Ik snap dat ik daar ook zelf onderzoek naar kan doen, maar vanavond even niet en dat betekent onwaarschijnlijk dat dit snel zal veranderen.)

1 like

Gefeliciteerd met deze schone! :fire:
#artdecoforthewin

3 likes

Dit vind ik een van de aantrekkelijkste Reverso wijzerplaten die ik zag. Van mij mag het weer meer zo.

5 likes

Heb hem ook al opgezocht op C24 :innocent:

1 like

4 likes