Mooie stijl ook. Maar misschien is het juist dat Fate’s voorbeeld ook nog eens net van het dressy as is dat ik met de ogen van nu dan kan waarderen
Hee, die is leuk.
Er waren er meer.
1933:
1929:
1927:
De UG lijkt heel erg verdacht veel op het horloge wat jij noemt, ik zou bijna gaan denken dat het een OEM is.
Voordat ik 10.000 ballen of veel meer op een Atmos drop moet er nog wat water door zee. Sorry man.
Mijn dank is groot, mensen.
Mooi verhaal, en natuurlijk prachtig horloge! Ik kan ook wel genieten van de art-deco stijl, dus kan helemaal meegaan in je verhaal. Ook weer wat nieuwe muziek leren kennen, dank daarvoor (draait nog steeds tijdens het typen van deze response!).
Geniet er in ieder geval van!
Gefeli met deze rechthoekige golden ratio knaller!
Geniet ervan!
Mooi document weer.
Ik kwam tot de plaatjes van de Cartiers en daarna enkel de foto’s bekeken.
Had je gedronken tijdens het schrijven van deze scriptie? Ik vond toch wat schrijfvauten her en der, ongewoon eerlijk gezegd.
Proficiat! #genieton
Ik telde er twee, maar drinken doe ik vrijwel nooit, en al helemaal niet rond lunchtijd.
Prachtig man , en weer verpakt in een geweldig verhaal
Van harte met deze schoonheid.
Draag hem naar volle tevredenheid!!
Sjonge, een JLC Reverso…Dat zijn toch wel de pareltjes in horlogeland. En een hele mooie deze ook.
Geniet ervan!
Bam. Daar is die dan. Prachtig verhaal weer. Draag m in goede gezondheid.
Severus aproves
Ja, vind ik ook. Het probleem is echter: er zijn er echter nog een aantal die ik persé in huis wil hebben.
Gefeliciteerd met die prachtige Reverso!
Van harte Chris! Eindelijk!
Ik kan alleen maar zeggen dat dit echt een klasse-uurwerk is. Schitterend. Ik weet dat ik 'm graag wil maar nóóit zou dragen. Een Reverse chrono? deal! Maar non-chrono, draag ik gewoon niet. Maar mooi, classy? zeker.
Grappig. Ik heb het omgekeerde. Ik zou mijn Hanhart flyback moeten verkopen. Ik heb altijd wel een chronograaf, maar draag ze nooit meer.
Mooie JLC ,gefeliciteerd en geniet er van
Thanks man. Jouw foto’s hebben het zeker niet vertraagd, het proces.
Graag gedaan En op naar de volgende
Mooi verhaal, waarvoor dank. En gefeliciteerd met je Reverso, inderdaad een prachtig horloge.
Mooi zeg, daaristiedan. Gefeliciteerd en veel plezier er mee!