Ik heb zoiets laten maken bij Kaufmann. Vond die JLC-typische flapjes wel leuk.
Maar ik draag hem het meest op deze:
Ik heb zoiets laten maken bij Kaufmann. Vond die JLC-typische flapjes wel leuk.
Maar ik draag hem het meest op deze:
Onderste is inderdaad een mooie combi
@tompj wat voor een band is dat? Mooie kleur voor deze denk ik en ook wat vochtbestendiger
Ik heb een rode saffiano op mijn c-shape Connie, ben ik absoluut over te spreken!
Ik deduceer uit je berichten in dit topic dat je graag een platte band wil; op mijn Américaine heb ik een extra platte band van AWCO (weliswaar alligator), daar ben ik ook uiterst tevreden mee. Succes met de zoektocht
Waar heb je die onderste vandaan?
Yup. Dat klopt, dat vind ik het mooist bij vrijwel alle horloges die ik heb. Maar de spoeling van fatsoenlijke platte banden is wat dunnig. Delugs, Molequin, en heel heel soms een Rios. Grappig genoeg heeft Watchgecko wel toffe banden, maar daar moet je echt weten wat je koopt.
Beste @Fate_Amenable_To_Change, ik heb deze post gemist. Gelukkig zojuist alsnog tegenaan gelopen.
De muziek, daarvoor moest ik even langzaam door de set heen spoelen. “Ineens” stond ie ergens rond minuut 18. Ik moet zeggen dat het lekker klinkt. De, voor mij, onverstaanbare taal doet daar gelukkig niets aan af. Hulde voor je muzikale keuze!
Je verhaal is weer leuk om te lezen en het horloge is echt heel gaaf. Leuke foto’s ook weer.
Veel draagplezier!
Awco.
Dank je! Ik wist niet dat dat ook een bandenboer was.
Ze hebben meestal een aardige collectie liggen. Ze hebben hun eigen merk, dat een rebrand is en uit een grotere fabriek vandaan komt.