NA geen wollen broek, maar een Wolbrook

Mooie NA. Vette kleurcombi ook. Een van de mooiere duikers die ik op hf heb gezien.

1 like

Mooie duiker met een leuk verhaal, veel draagplezier.

1 like

Deze is zo mooi, die hoef je niet eens goed te praten. Verrassende topper! :+1:

1 like

Echt een leuk horloge en de prijs lijkt mij ook prima.
Mooie aanwinst!

1 like

Ja, het heeft wel iets. De scherpte van de rijstkorrels is vanop een afstand ook niet zo zichtbaar.

Dankjewel

Bedankt. Ja, wat heb je dan? Leg het maar uit :wink:

Dankjewel.

Bedankt. De fotografie is nog een proces, maar het gaat langzaam beter.

Bedankt. De kleur is geweldig, zeker in het echt.

Dankjewel

Ja, leg dat hier maar eens uit… Maar de reacties zijn allemaal positief.

Heel veel waar voor je geld.

6 likes

Mooie Wolbrook!!
Kende het merk niet maar ziet er zeer goed uit.
Veel draagplezier gewenst.

1 like

Zoals je kunt zien, ik niet. Want, herkenbaar!

Als je niet het hardst om je eigen grappen lacht, dan was het eigenlijk niet grappig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Verder vind ik de Wolbrook gewoon een leuke NA esthetisch niks mis mee!

Veel draagplezier ervan!

1 like

Oh jazeker wel. En de Douglas ook. Leuk spul.

Ook altijd leuk.

Dat klopt, daarom vergeef ik het ze wanneer ze 39mm worden. 40? Randgevalletje, maar deze blijft leuk. :slight_smile:

Vive la France, ik zie dat meneer ook fan is. :fr:

Onterecht. Het is vrijwel onmogelijk om schroeven en draden zo te engineeren dat ze altijd oplijnen. Daarom speelt Audemars Piguet bijvoorbeeld ook vals met bouten die van onder de bezel vast gezet worden.

Trek dat minpuntje er maar weer af. Leuk horloge!

Dat zijn ze altijd, Henk. Da witte gij ook.

Gefeliciteerd! En veel plezier er mee natuurlijk.

1 like

Leuk om te zien. Ik was vorige zomer naar skindivers aan het kijken, deze was mij te groot (kwa spec, 48 l2l gaat bij mij uitsteken). Desondanks een mooi horloge, geniet er van!

1 like

Kende het zelf ook niet, maar heb er ooit wel over het forum zien zwerven.

Inderdaad. Plus, zolang ik er zelf maar mee kan lachen heeft toch iemand gelachen. Bedankt.

Het was eigenlijk een flauwe opmerking omdat ik al foto’s op het forum had gestrooid. Maar het zijn leuke dingen hé, de Douglas ook. Gewoon fijn dat deze merken opnieuw verder gaan.

38mm is ook mijn perfecte maat voor andere types… Maar deze lukt nog net.

Certainement. Misschien ooit nog eens een Serica erbij. Jouw 5303 vind ik ook geweldig mooi.

Ja, dat klopt wel. Ik was ook echt iets aan het zoeken. Daar ga ik waarschijnlijk ook nooit meer op letten.

Ja maar, ik moet toch over iets kunnen zagen. Het is inderdaad vaak zo. Maar daarom ga ik niet stoppen met het te zeggen.

Bedankt man. Misschien het vuur aangestoken voor een Douglas?

Dankjewel. Dat is jammer voor je. Deze is ook echt op het randje voor mij. 50mm l2l kan bvb niet meer.

3 likes

Tof ding! Die bracelet trekt me wel :heart_eyes:

1 like

Nice , gefeliciteerd

1 like

Schitterend horloge met een schitterende kleur en zeker mooi dat saffier. Die tropic band staat hem echt perfect en is een regelrechte zomer knaller.
Geniet ervan.

1 like

Heerlijk horloge! Gefeliciteerd en draag hem met veel plezier :grinning:

1 like

Gaaf zeg, gefeliciteerd ermee!

Prachtig in dat groen :ok_hand:

Gefeliciteerd met je NA!

Ik ben dan zelf geen fan van duikers, maar deze vind ik dan wel weer “beschaafd”
Hij schreeuwt het niet van de daken zeg maar. Like!!

Geniet ervan! :hugs::pray:t3:

Dankjewel. Die bracelet is ook net even wat anders dan bij andere merken.

Thanks

Absoluut. Ik wou eerst enkel de tropic, maar het prijsverschil voor de bracelet was niet zo groot. De tropic krijg je er dan alsnog bij. Geen spijt van.

Dankjewel mannen…

Aha, je begrijpt mijn zelf verzonnen niche.
Dankjewel.

3 likes

Heel fraai, kende de term skindiver nog niet maar zeer mooi horloge en beide bandjes staan hem erg goed!

1 like

Hele mooie skin diver :ok_hand: Gefeliciteerd met deze toffe NA. Dit ontbreekt nog in mijn collectie, toch maar weer eens de website bezoeken

1 like