NA geen wollen broek, maar een Wolbrook

mooi horloge dat zeker. vraagje is de bezel nu zwart of ook groen ? zie hem soms twee kleuren hebben op diverse foto’s

1 like

Dankjewel. Waarschijnlijk ken je wel meer horloges die onder deze categorie vallen.

Zeker doen. Ze hebben verschillende leuke modellen. Ik val in herhaling, maar voor deze prijs…

Bedankt. De bezel is ook groen. Kijk je er recht op dan is de kleur gelijk aan de wijzerplaat. Schuin en met andere belichting veranderen de kleuren van bezel en wijzerplaat op hun eigen manier. Maar in het echt is het veel meer groen dan zwart.

2 likes

Veel plezier ervan

1 like

Zeker nog niet! :slightly_smiling_face:

Jawel hoor want je hoort de Baltic wel begrijp ik. Misschien resoneert de kast van de Wolbrook minder? :thinking:

Dat begrijp ik want alle delen (horloge, BOR band en sluiting zijn ieder op zich al erg tof en de som der delen helemaal. :heart_eyes:

Dank je wel voor de leuke NA en heel veel plezier met deze mooie aanwinst gewenst! :tada:

1 like

Heel veel plezier met dit erg leuke ding!

Besteld door jouw bestelling, eigenlijk. Ik zat er al langer naar te kijken maar toen dacht ik ook de knoop door te hakken :slight_smile: Weliswaar de zwarte plaat met vintage lume.

5 likes

Een echte lolbroek. Van harte

1 like

Bedankt

Zou kunnen. Misschien ook door de hexaplex constructie…

Dankjewel

Ah kijk. Ben ik toch nog een positieve invloed :wink:. Jouw versie vind ik ook super. En zoals eerder geschreven twijfelde ik tussen deze 2. De vrouw des huizes heeft dan beslist. Jij ook nog veel plezier ermee.

Bedankt

2 likes

Prachtig ontwerp met heritage. Een heerlijke skindiver voor een eerlijke prijs. Genieten. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Wolbrook :ok_hand: een fijne mooi harmoniserende combinatie band(en) en olijfgroene wijzerplaat /bezel . :+1:

1 like

Een van mijn favoriete betaalbare merken. Meerdere gehad en nog altijd een in collectie.

Van harte gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

Zoals een wijs man eens zei: " Iedere Lolbrook heeft recht op zijn eigen Wolbrook!" :grinning:

Hier de mijne.

3 likes

Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel mannen. :grinning:

Bedankt. En ik begrijp heel goed hoe je er hier meerdere van wil hebben.
Die worldtimer is ook heel leuk :ok_hand:t2:

Dankjewel

3 likes

Charmant horloge, veel draagplezier!

1 like

Lekker merk zeg!
Deze zwarte plaat met groene lumen op BOR :heart_eyes:

2 likes

Mooi ding! Ik zat gister ook te kijken op hun site naar een zomerhorloge, dat groen is echt tof!

1 like

Dankjewel.

Ja hé. Zoveel leuke versies. Het was moeilijk kiezen.

Daar heeft Wolbrook zeker wat opties voor. Ik ben heel tevreden met het groen. Geeft wat variatie.

2 likes

Van harte gefeliciteerd een super goeie keus in mijn ogen en wens je heel veel LOL met de WOLbrook
Veel plezier ermee :+1: :star_struck:

1 like

Congrats!
Mooi duiker hoor!

Ik kende Wolbrook al langer, met name juist om hun rubberen bandjes.

De Wolbrook Tropic bandjes (ook als Joseph Bonnie verkocht) worden door velen als één van de beste tropic bandjes verkrijgbaar beschouwd.
Grote plus is dat ze van gevulkaniseerd rubber zijn (trekt geen stofjes aan), en leuk detail is dat het pattern doorloopt op de zijkant tussen de lugs (doen de meeste niet).
Fratello heeft ook een zeer positief stuk geschreven over deze rubberen bandjes (als Joseph Bonnie)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Zijn dat exact dezelfde bandjes?