Mooi verhaal, echt een soort sprookje met een duidelijke moraal. Materialisme is vergif voor de ziel maar gelukkig is waarde zoveel meer dan geld alleen.
Bedankt voor je leuke reactie. Ik vind die band gaaf staan. Maar wat je zegt, de originele stalen band zou mijn voorkeur hebben. Die is alleen niet te vinden.
Ik ken veel tevreden mensen. Ben het zelf ook wel.
Groeten terug. De natuur is hard. Ik denk dat ie ondertussen wel vliegt. Als stof in de wind.
Ach, hij was al gemaakt van dinosaurusstof dus zoveel is er niet verloren.
Ben benieuwd wat de stof nu gaat worden…of misschien waait hij wel met de zonnewind mee naar het zwarte gat van de Melkweg.
Tja, dan heb je pas echt pech.
Erg mooie horloge!
Hahahahaha… jeetje… black hole sun hoor ik nu…
Goed punt Clim. Om nog maar te zwijgen van de kerstmuziek in mijn dorp en het tegelijkertijd ontbreken van versieringen. Eng gewoon.
Dit is een compliment. Dank je
Maar gelukkig maken ze geld
Wat een prachtige Tissot! Je hebt helemaal gelijk. Details zijn zo belangrijk en die zie je alleen maar door te kijken en te obeserveren. Ook leuk om te lezen hoe jullie Frans aan het observeren waren. Soms denk ik dat ik een van de weinig ben die dit nog leuk vind, maar gelukkig lopen er toch nog meer van dit soort zielen rond
Wat is het referentienummer van deze Tissot? Ik zou hier namelijk graag meer over willen weten.
Heel veel draagplezier!
Mooi horloge
Mooi horloge En veel voldoening, priceless
Zo, die is echt mooi. Prachtig die doorzichtige indices. Nog niet eerder gezien. Heel mooi in combinatie met de grijze dial en oranje wijzer. Dat is sowieso al een killer combi
Veel plezier ermee!
Mooi stukje proza @Brodie, zo onsamenhangend dat het samenhangend is geworden. Mooi horloge ook en zo mooi dat een stofje wegblazen de boel doet herleven
Zo’n lang lulverhaal over geld, terloops noemen hoe cool het uurwerk is, roepen dat je het open hebt gehad en er naar hebt gekeken en er dan vervolgens niets meer over zeggen. Geen foto, geen uitleg, niks. Hoe werkt zo’n uurwerk? Wat is het type nummer? Heb je een foto gemaakt van het uurwerk toen je het deksel er af had?
Tof horloge verder, hoor, maar ik ben benieuwd naar de onderliggende techniek.
Moet ik aan zoiets denken als de ESA 9154?
Dat soort techniek?
Ah. Kijk. Klare taal. Dank je.
Leuk verhaal @brodie! Bedankt dat je dat wilde delen, al was het wat chaotisch. Ik vond het vermakelijk.
Wat een uber gaaf ding zeg! Heel veel plezier er mee
Mooi hoor, heel veel plezier met deze prachtige Tissot.
Hoi!
Eerlijk: ik snap niks van je verhaal, maarrrr het is echt
Enjoy!