NA. Geld speelt geen rol.

Mooi exemplaar!

Goh, ik wel.
Je moet blij zijn met wat je mooi vind en niet met wat het gekost heeft.
Dat vind ik althans een hele wijze invalshoek.

3 likes

Zoals jij het schrijft begrijp ik het wel. :smiley:

2 likes

Bedankt… ik weet niet zeker of dat stofje de boosdoener was maar ik probeer gewoon altijd van alles. Voorzichtig aan. Dat wel

2 likes

Vandaar de disclaimer :blush:

2 likes

Chris toch, gemenerik. Wat een zelfingenomen reactie.
Net nu ik je weer een beetje lief vond, kom je met dit soort zachte ontlasting.

Niet fijn.

Omg the nerve.:joy:

Het forum is geen digitale encyclopedie hĆØ, het is een spiegel van de samenleving.
Belangrijk doen met technische informatie die je van het internet haalt is niet iedereens kop thee. Hoewel ik je topics altijd geweldig leuk vind. Vond. Ik weet het even niet meer. Verdorie.

4 likes

Nee jij dan!

Hehehehe… Je bespiegelingen waren leuk hoor. En je zult me nooit TLDNR horen roepen. Sterker nog, ik vond dat het misschien wat onsamenhangend over kon komen omdat je enerzijds goed in het snotje had wat je bedoelde, maar het zo wollig wilde formuleren dat je geen mensen voor de kop zou stoten, en dat waardeer ik, als ik het allemaal goed interpreteerde.

Maar dan maak je ons lekker met zo’n tor waar je de binnenkant van kan zien (ik denk, hee, een mooie analogie voor de werking van zo’n Tissot), en dan komt de clou ergens niet. Terwijl je 'm open had en met een balgje in de weer was!

Gemenerik, indeed. :rofl:

Dat is correct, daarom zat ik uit te kijken van zo’n lekkere zelfschiet-foto met open deskeltje, misschien het balgje in kwestie er bij voor de sfeer. :slight_smile:

Hehehehehe… Nou maak je het groter dan het is. Want ja, ik mag dat in mijn topics wel graag zien, van die ā€œlamzak, hoe zit het nou met de lume?ā€ of ā€œHee! Waarom begint gij nie over het uurwerk, deze keer?ā€ reacties.

Dat zijn gewoon aandachtige lezers die een tandje meer willen. Ik hou er van. :+1:

4 likes

Horloge is prachtig maar je ā€˜onsamenhangende’ verhaal erbij maakt het onbetaalbaar!

1 like

Heel aantrekkelijk geschreven, mooi hoor!
En de Tissot ook :blush:

Ik ga het goedmaken. Je hebt een punt.

Ook dit ga ik goedmaken. Jij wil bewijs hĆØ? Terecht ook. Ik ga alles weer openmaken en daar foto’s van maken!

Dat klopt wel. Het raakte me dat je mijn topic ā€˜een lulverhaal’ noemde. Vriendjes?

2 likes

Mooi horloge, vermakelijk verhaal! Ben wel benieuwd naar meer informatie over dit uurwerk nu :slight_smile:

1 like

Proficiat!

1 like

Haha, nog beter :thinking::face_with_hand_over_mouth::joy::joy::joy:
Geweldig dit. En weer een horloge voor op de wenslijst🄰

1 like