NA: Ginault Ocean-Rover (2)

Die GMT is móói! :wink:

1 like

Oh man. Praat me er niet van! Dit afdankertje (de Ginault) mag naar een ander HF lid hoor :wink:

1 like

Soms soms soms (vaak?) wel eens spijt… :persevere:

Goede vraag.
Daar doet Ginault een tikkie geheimzinnig over. Maar de algehele consensus op internet is dat het gemodificeerd ETA uurwerk is of iets dergelijks.
Hoe dan ook, het is rete accuraat.

1 like

Bij mij liep de Ginault + 3 seconden in 5 dagen, dat haalt mijn Sub net niet…

Gisteren bij Rolex meeting geweest, vrij veel verzoeken gehad of men hem even mocht passen en of ik hem ook wilde verkopen…

Maar money wise heb je op een goed moment je SD gekocht toch? Een nu een offerte SD als ik het goed heb?

2 likes

Vreemd, waarom zou je daar moeilijk over doen als merk? Japans zou voor mij een flinke afknapper zijn. :wink:

Zou zomaar kunnen dat er links en rechts wat Chinese spulletjes in het uurwerk zitten.

Draait niemand hem even open dan? Kan ik me ook niet voorstellen…
De OVM heeft een 2824-2 geloof ik.

Jep de OVM heeft de 2824-2 klopt.

Ga even naar YouTube en kijk de review van Bruce Williams.

Rond minuut 6

1 like

Ik had de keramische, die wegens de hype weer prima verkocht en nu een 16600, da’s n blijvertje:

Sorry voor de off-topic in mn eigen topic …

3 likes

Ah, 2824 kloon zo te horen :slight_smile:

1 like

Mooie tussenstap toch? :slight_smile:
Gisteren ook even een SD gedragen. Vind hem wat minder comfortabel dan de oude gmt. Zwaarder… maar wel een erg tof ding!

Nu weer on topic. Sorry!

Het is een 2824 kloon. Ze claimen dat ze zelf in amerika de onderdelen laten maken en dan in elkaar schroeven, behalve de Nuvaring of hoe heet dat ding en de schokprotectie (die is chinees). Op hun website staat t allemaal uitgelegd.

Er zijn wat twijfels bij dit verhaal, maar dat zijn haters :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Een vergelijking met de Steinhart Ocean One.

Deze?

Groeten,

Stefan

2 likes

Voor wie m wil proberen:

1 like

Ze worden wel vaak geflipperd :upside_down: Is het iemand al gelukt om hem langer dan 2 maanden te houden?

Dat gaat @Beauquito zeker wel lukken :wink:

1 like

Hier!

2 likes