NA: Ginault Ocean-Rover

Als jij het zegt zal het wel. En als ik het zeg al helemaal.

2 likes

Ik geloof dat alles nu echt wel is gezegd :grin:

…heren een fijne avond nog, het was mij een waar genoegen :joy:

:new_moon_with_face:

1 like

Vooruit, nog een plaatje omdat jullie zo aandringen;

5 likes

Wat mij betreft geheel wederzijds! :kissing_heart:

1 like

Hoe spreek je dat merk eigenlijk uit? (fonetisch)

Ik doe dat maar een beetje als dat Franse automerk. Ach, we zullen het er na vanavond niet heel veel vaker over hebben.:wink:

Waarom niet?
Het blijft een leuk horloge van meer dan prima kwaliteit met bijbehorende band die ook zeker niet verkeerd is.
Je mot lekker blij wezen met je nieuwe aanwinst en gewoon dit hele forum volspammen…:smile:

We moesten je gewoon even hebben vanavond.:joy:

1 like

Dat blijft een dingetje…:wink:

Ikzelf zou hem op leer dragen…:joy:

2 likes

Nato jonguh, dan is het net een Milsub.:zipper_mouth_face::wink:

Kijk dan…

Mister M.Wood heeft er nog wel een paar.

3 likes

Hahaha :joy:

Rolvast is het wel :+1:

Je maakt wel een donders goed punt. De Damasko band kost zo’n 550 Euro en is een van de meest solide over-engineered banden die je menselijkerwijs zou kunnen vinden. Ik vermoed ten zeerste dat de Rolly banden zoveel kosten omdat die kroontjes die er op staan zo ongeloofelijk duur zijn, zeker niet omwille van engineering of kwaliteit. Begrijp me goed, ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat de prijs opgeblazen is. :slight_smile:

3 likes

Dan vergeet je wel even het quality & control proces van rolex ten opzichte van dit merk, waar en door wie het gemaakt word (geen vergelijkbare kosten/lonen), marketingskosten, etc…

2 likes

Precies. Tuurlijk is de prijs van Rolex ‘inflated’. Maar vergis je ook niet in de afwerking. Die van Damasko is alleen gestraald. Van Rolex heeft gepolijste kanten, glidelock etc etc. Vind het daarnaast jammer dat Damasko in alle schakels schroeven heeft gedaan. Qua afwerking juist wat goedkoop zo.

En Rolex banden roesten niet :wink:

1 like

Joh…

Niet alleen productkwaliteit kost geld. Genoegzaam bekend dat Rolex ook wel eens adverteert bijvoorbeeld.

Toch heb ik al best wat fatsoenlijke horloges gehad, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik de kwaliteit van Rolex onovertoffen.

2 likes

Neem ik graag ter harte; :cowboy_hat_face::wink:

Mooie dag!

4 likes

Begrijp jullie gedachtes. Overigens is het natuurlijk best logisch om de hommage te vergelijken met het orgineel. onderstaande foto’s (waarvan 1 van @Spoon1, hoop dat je dat goed vindt?) zijn met betrekking tot het patent redelijk schokkend;

Orgineel;

Fake;

1 like

ho ho… hommmmmmaaazzzzzzzzzzzzjuh

1 like

sowieso schrijf je zo :stuck_out_tongue_closed_eyes: