NA: GiveMeYourDough's 2e Representor

Volgens mij stuurt Pascal dezelfde dag nog :wink:

1 like

Heel mooie aanwinst :+1:

2 likes

Nee echt?
Wauw
Thnx man

1 like

Een mooiere reclame kan Pascal zich niet wensen. Ik heb de blauwe nu “for a week” en ik kan niet anders zeggen dan: genieten. Het draagt zeer prettig.

1 like

Ja, die is aanwezig. Sluit je aan bij de groep Representor for a week. Bij dat horloge zitten diverse banden: metaal, 2x leer en rubber.

2 likes

een mooie Brunmontagne :+1:
zeer mooie kast, zeer mooie band, plus de eenvoud van de wijzerplaat maakt het plaatje gewoon uitmuntend :+1:
geniet van deze knapperd :smiley:

1 like

Haha zeg dat wel zeg! Blijft genieten in werkelijk elk opzicht! Blij te horen dat hij je zo goed bevalt tot op heden!!

Iedereen overigens bedankt voor de leuke reacties! Het worden er teveel om iedereen in te taggen :sweat_smile::ok_hand:

@HorlogeOpa de band heeft overigens geen fijnafstelling.

1 like

Wel voldoende schakels of evt apart de leren band erbij?

2 likes

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

@HorlogeOpa Pascal was me voor maar inderdaad geen microverstelling maar een vlindersluiting. Eentje die goed stevig sluit en met gravure :+1:t3:

4 likes

Dan maar voor de zekerheid ook leer erbij :sweat_smile:

2 likes

Haha die is er uiteraard ook! Rubber is ook nog een optie eventueel :wink:. De stalen band heeft overigens meer dan genoeg schakels :grin:

Iets gaat mis met pb. Stuur mij er een svp.

Hans

1 like

Vandaag een blauwe versie van Pascal ontvangen, binnenkort ook maar even een na aanmaken

2 likes

Gaat prima hoor, heb al gereageerd :wink:.

@Richard1976 was leuk om vandaag kennis te maken! Nogmaals veel plezier met je nieuwe aanwinst :grin:

@horlogeopa, excuus voor het verkeerde spoor waar ik je op zette. Kreeg hem zaterdag binnen, heb alle banden even kort bekeken. Draag sindsdien de rubberen band, mede gezien de temperatuur.

2 likes

Is besteld :joy::+1:

2 likes

Nu nog een versie voor de kleinere pols (zeg diameter van 38mm) en dan ga ik er serieus over nadenken :grin:

Dibs op de nr 1 daarvan

Leuk @GiveMeYourDough, jij early adaptor

4 likes

Haha dat is inderdaad vaker geopperd! Al moet ik zeggen dat dat 9/10 vrouwen zijn hehe :face_with_hand_over_mouth:. Zodra hij er komt mag jij uiteraard nummer 1 dan, bij deze! :wink:

Misschien eens gewoon een kop koffie doen en passen? Met een l2l van 47mm valt hij überhaupt niet heel groot.

1 like

Balls of steel en Sissy wrists😅

3 likes

Leuk! Welke heb je besteld?

2 likes