NA: GiveMeYourDough's 2e Representor

De jouwe :rofl: met staal en leer :muscle:t2:

2 likes

Die van mij krijg je niet hoor :joy:

3 likes

Leuk verhaal en mooie NA Dough! :+1:
Mooie foto ook vanaf je werkplek :facepunch:

3 likes

Thanks!

3 likes

Zeg wat is dit nou weer :joy: Wij sjieke lui van HF dragen soms ook wat kleiner toch! Maar dank.

Hhaha jij verkopert! Nee. :upside_down_face:

Haha kun je nagaan als ik ze in mijn handen leg zijn ze niet alleen van staal maar lijken ze ook nog eens groot!

2 likes

Zodra hij binnen is maak ik ook een foto vanaf mijn werkplek :joy::clinking_glasses:

4 likes

:joy::ok_hand:
Ik zie het al… afzien

2 likes

Iemand moet het doen :muscle:t2:

2 likes

Gaaf model en zeker nette afwerking van de foto’s te zien, en zelfs met de bracelet mooi betaalbaar (ik zie ook nog 25 euro zomerkorting op de website :slight_smile:

Gefeliciteerd met je NA!

3 likes

Wat is jouw polsmaat ookalweer @GiveMeYourDough

1 like

Rond de 17,5-17,75 cm. Ligt er een beetje aan hoe warm het is.

1 like

:rofl::ok_hand:. Leuk toch! Teken dat ik er dan mee aan de slag moet :wink:

Haha nee helemaal niet! Tis gewoon leuk om over horloges te ouwehoeren! Dat andere is bijzaak :wink:

:rofl::rofl: waarom ben ik toch visueel ingesteld…

Haha top! Ik zie er naar uit! :ok_hand:

2 likes

Haha okee ik geloof je. Deels. Maar dat is niet erg haha. Misschien later nog eens! Thnx :+1:t2:

3 likes

Het zijn inderdaad gave horloges. Ik zit nog steeds te twijfelen tussen blauw en zwart/rood.

3 likes

Blauw is ook wel lekker hoor. Daar heb ik ook even over getwijfeld nadat ik die een weekje mocht proberen.

3 likes

Prachtig horloge :+1:

2 likes

Hoe zit het nu eigenlijk met die cirkels op de beze en de hoekjes in de kast, is geverfd toch?

2 likes

Yes, verf it is.

1 like

Zag ik nou laatst iemand waarbij de verf losliet? Ik zou hem helemaal gaaf vinden zonder het ingekleurde.

1 like

Klopt, dat zag ik ook! Was overigens op de kroon, dus zorg ik er voor dat ik binnenkort nieuwe kronen heb :wink:.

De lak op de andere gegraveerde punten is nog niet gemeld met beschadigingen. Ligt er ook aan hoe je er mee om gaat natuurlijk.

Mocht je het zonder de ingekleurde delen willen dan kun je natuurlijk alles verwijderen :face_with_hand_over_mouth::ok_hand:

1 like