NA: Glashütte Mühle Blue Moon

Eindelijk is het zover, mocht vandaag mijn cadeau uitpakken.
Een mooie Glashütte Blue Moon, wat een top vrouw he :smiley:.
Ze wist dat ik zo’n horloge nog niet had, denk dat ik voorlopig wel klaar ben met het kopen. Loopt een beetje uit de klauwen :wink:, maar beloof niets. Vanavond lekker uiteten en ik heb een top verjaardag, heb wel besloten om niet ouder te worden dus tel nu terug :rofl:
Mooi afgewerkt horloge, mooi gepolijst en gebruched. En de datum mooi in de plaat verwerkt, niet te druk dus. Van Chris (@Fate_Amenable_To_Change geleerd dat je best ook wat minpuntjes mag benoemen. Jammer dat er geen lume op zit en de lugs hadden iets mee gebogen mogen zijn. Maar he het is natuurlijk wel een mooi horloge en mijn eerste van Duitse makelij, oeps zit ineens te bedenken dat Nomos met de blauwe plaat ook heel mooi is. Inhouden Ferry, even wachten met kopen :wink:
Ik is heel blij met dit horloge :partying_face: :smiley:, had gewoon een horloge nodig voor de tijd :wink:
Wil je meer van deze moonphase weten, kijk dan even op YouTube:

Nog even wat specs en dan een paar foto’s:

Kast :Roestvrij staal|
Dial : Blauw
39,00mm zonder kroon
Kroon: geschroefd
10 ATM
Dikte: 11,80mm
Band : Leer
Sluiting : Vouwsluiting RVS
Automaat natuurlijk, komt ook nog een quartz moonphase aan, stuk minder dik
referentie: M14462LB
Kaliber : SW 288-1
Gangreserve: 41 uur
Saffier glas, ook de case back

Edit: credits voor de foto’s gaan naar mijn ega :smiley:

98 likes

Zo dan. Die zag ik idd niet aankomen!
Gefeliciteerd met je verjaardag en de NA :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd Ferry, top cadeau!

1 like

Weer een mooi horloge erbij. Gefeliciteerd Ferry.
Met het horloge en verjaardag.

1 like

Prachtig horloge! Fijne verjaardag nog :beers:

1 like

:open_mouth:
't is nie waar???

getdemme! dat ook nog… gefeliciteerd :boom: :confetti_ball: :sparkler: :balloon:

gaat je toch niet lukken hoor :wink:

en inderdaad, weer een pracht exemplaar,
draag hem met plezier
en prijs je maar gelukkig met zo’n vrouw :+1:
gelukzak :smiley:

2 likes

Jij knalt maar door he :grin:

Heerlijk man. Geniet ervan en fijne verjaardag verder!

1 like

Van harte met je verjaring vandaag, maar er een mooie dag van! :beers:
Met deze blauwe maan om de pols gaat dat vast wel lukken, fraai cadeau. Geniet ervan en veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd! Met zowel je verjaardag, je vrouw en het cadeau dat ze kocht. Mooi voor elkaar. En die belofte van rustig aan doen… Als je terug gaat tellen komen die wilde haren weer terug. Succes :wink:

2 likes

Gefeliciteerd Ferry! En dat je het nog maar vele jaren moge blijven doen.

Godnondeju, laat ik hier nou al een jaar of anderhalf naar kijken. Ik heb al een Mühle Glashütte, anders had ik er al lang eentje gekocht. Man, wat mooi. Ik weet niet of ik het helemaal eens ben met je minpuntjes. Lume op klassieke lans-wijzers slaat natuurlijk als een lul op een weduwnaar, en ik vind sowieso dat een moonphase niet te sportief moet willen worden.

Mühle doet hier alles net goed, met uitzondering van de geschroefde lugs. Daar ergeren mijn vrouw en ik ons dood aan bij onze Mühles, het broertje en zusje van de jouwe. Maar de geborstelde middenkast, de net iets plattere bezel, het gelikte formaat en de bijzonder coole off-center maanfase… Het is gewoon geweldig.

Groeten van z’n broer dus, en gefeliciteerd met je NA. Ik ben lichtjes jaloers en als je er ooit vanaf wilt zie ik het PBtje graag tegemoet! :slight_smile: Veel plezier met deze bijzondere Mühle!

4 likes

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en die schitterende NA Ferry :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag :slightly_smiling_face:
Mooi horloge hoor! Duitse kwaliteit!

1 like

Van harte gefeliciteerd! Nog vele gezonde jaren toegewenst! (Gaat wel lukken natuurlijk nu je gaat stoppen met roken). Uche uche :grin:

Wat een geweldig mooi horloge! Geniet ervan!

1 like

Pracht horloge. Geen enkele reden om de naam Mühle in de kop of je post te verdonkeremanen :wink:

2 likes

Mooi man, en dubbel proficiat! :handshake:

1 like

Gefeliciteerd en fijne dag!

Mooi horloge ook! Veel waar voor het geld en fijne vrouw heb je :blush::champagne::tada:

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd met de aanwinst en je verjaardag!

1 like

Van harte *3, mooi horloge, top vrouw en fijne verhaardag.

1 like

Gefeliciteerd. Ook met je nieuwe Mühle. Erg mooi horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige NA :ok_hand: dat wordt een doos met kwaliteit :ok_hand: Veel plezier en een fijne verjaardag

1 like