Gefelicidingest met :1 je horloge, mok ook he :2 je verjaardag mag nog 2 maandjes wachten :3 zo
n vrouw he`k allank al
oke oke, wat de wijzers betreft heb je gelijk. Maar ja wordt nog wel eens wakker in bed, moet ik het lampje aan doen hoe laat het is . Maar vind je ook niet dat ze de poten ietsje meer hadden kunnen buigen zodat ze mooi met de pols meelopen? O ja, als Hagenees zeggen wij altijd, slaat als een tang op een varken
Toevallig zei ik dat vanmorgen tegen mijn ega over die geschroefde lugs. Maar voor mijn doen een hele rustige dial, mooi hoe ze de maanfase en datum in de dial hebben verwerkt
Mijn beste,
Wat een bijzonder fraaie aanwinst!!
Mijn complimenten!!
Gefeliciteerd dan ook met deze getalenteerde schoonheid!!
Ik wens je er een sublieme tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, heel mooi cadeau
Mooi horloge! Gefeliciteerd en geniet ervan!
Prachtig horloge zeg! Mijn complimenten en ook van harte gefeliciteerd!
Sorry, maar ik moet het opmerken, Mühl klinkt als Müll. Müll is afval Dat is het niet. Dus toch die E achter Mühl, zodat het Mühle wordt en molen betekent.
U vraagt, wij draaien
Oef, wat is deze mooi zeg Wat een geweldige aanwinst. Prachtige maat ook
Je hebt een gevarieerde collectie opgebouwd
En, oh ja: proficiat natuurlijk
Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag Ferry . Nog vele jaren in goede gezondheid gewenst. Plus uiteraard gefeliciteerd met deze mooie NA
Tof zo’n moonphase

Schrik wel van het bericht dat je stopt met horloges kopen

Dit zijn de betere cadeau’tjes.
Dubbel gefeliciteerd dan maar!
Gefeliciteerd! Prachtig horloge!
Maar schreef er achter aan, beloof niets he. Hoop nu op giften van mede HF’ers
Heel mooi horloge fred echt een geweldig cadeau.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je aanwinst en je verjaardag! Maak er weer een mooi jaar van💪🏼
Gefeliciteerd met je verjaardag, en wat een top aanwinst! Prachtige moon phase. Geniet er van!
Gefeliciteerd met je verjaardag en je mooie Duitse molen.
Dat weet ik niet, ik heb dat ding nog nooit in handen gehad. Mijn Teutonia II kromt naar beneden, maar heeft een L2l van 50mm, dus die is ook wat lang.
Hele mooie na. Geniet ervan in goede gezondheid
Proficiat en veel draagplezier toegewenst!