NA: Glashütte Mühle Blue Moon

Heb je de giften nodig of denk je laat die HF gluurders maar mee betalen :rofl:

1 like

Top, Ferry, en nogmaals dubbel gefeliciteerd.

1 like

Je weet Chris, je bent altijd welkom bij mij. Kan je die van mij ook even bepotelen :wink:

Verder iedereen bedankt voor de vriendelijke woorden :+1:

1 like

Once in a blue moon :grin: Gefeli :+1:

1 like

Mooi horloge Ferry, met een eigen smoel, gefeliciteerd, ook met je verjaardag natuurlijk! :+1:

1 like

Van harte met je NA!

1 like

Hé dat is een knap horloge Ferry! Van harte met je verjaardag. Mooie moonphase :slight_smile:

1 like

Wauw! Mooi!

Gefeliciteerd nog, complimenten aan je vrouw, feit dat het een kado is van haar voegt ook nog iets toe!!

1 like

Wauw! Mooi!

Gefeliciteerd nog, complimenten aan je vrouw, feit dat het een kado is van haar voegt ook nog iets toe!!

1 like

Hartelijk gefeliciteerd met zo’n geweldige vrouw en het horloge mag er ook zijn😃

1 like

Gefeliciteerd, top horloge en dito vrouwtje

1 like

Hey Ferry , nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En uiteraard met deze mooie NA. Geweldig horloge. Nu inderdaad eerst even genieten van al het moois wat je allemaal hebt. :sunglasses:

1 like

Van harte gefeliciteerd en het blijkt maar weer… Je vrouw heeft een super goede smaak :star_struck: :+1: :+1:
Prachtig horloge heel veel plezier ermee en draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid .
Ik heb hem een maand of 4 geleden ook in het echt gezien in Duitsland en vond en vind hem prachtig een waanzinnige kleur en ben maar snel weggereden was veel te mooi en heb er genoeg maar wat een plaatje :heart_eyes: Maar ja je kan niet alles kopen is mijn mening. VIEL SPASS met deze DEUTSCHER…En ik ben hem niet vergeten hoor hij heeft indruk bij mij achter gelaten…

1 like

Mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtig horloge.
Alles klopt aan deze, geniet er van in goede gezondheid :hugs::star_struck::star_struck:

1 like

Van harte met deze NA en je verjaardag. Mooi stukje deutsche gründlichkeit.

1 like

Niet verkeerd deze :first_quarter_moon_with_face:

1 like

Zeker weten niet, heb hem nu 2 dagen om de pols. O ja, het is nu volle maan :wink:

1 like

Oeps beetje laat, deze gemist. Maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, van harte gefeliciteerd met dit prachtige uurwerk wat een beauty en ik hoop dat je er lang van mag genieten.

1 like

Wauw Fred! Wat een mooie horloge :ok_hand: echt speciaal. En idd wat een topvrouw :+1: Gefeliciteerd nog met je verjaardag, goed te horen dat hij top was :+1: Weer een jaartje jonger. Dat je nog maar lang samen mag genieten van de horloges.

1 like