Hij is besteld bij YourLuxuryTime, zou 6 februari geleverd moeten worden, maar dat is ineens tussen de 14 en 22 februari geworden.
Pakketje ligt bij DHL in Budaörs (google dat).
We wachten het af.
Hij is besteld bij YourLuxuryTime, zou 6 februari geleverd moeten worden, maar dat is ineens tussen de 14 en 22 februari geworden.
Pakketje ligt bij DHL in Budaörs (google dat).
We wachten het af.
Mooi! Doe even een plaatje van de door jou gekozen kleur. Geeft wat meer een beeld.
Erg leuk! En eens met @Stefh1 ! Ben benieuwd welke kleur, en natuurlijk naar een uitgebreide review met foto’s zodra hij er is
Gewoon zegt hij dan! Dit is natuurlijk een absolute topper! Uitstekende keuze!
Ja, klopt, is natuurlijk niet zomaar een ding.
Ik weet ook niet of het handig is omdat hier onder naam te publiceren . . .
Say what?!
halleluja, wat een mooi ding!
Als je bij Deloitte of de Hanze Universiteit werkt niet nee.
Sorry, ik moest het googlen toen je het zei.
Hoe dan ook is het een prachtige keus.
Mooi horloge Jan! Ben erg benieuwd naar de Afwerking. Vind hem veel weghebben van de A. Lange 1.
Ben benieuwd!
Prachtige klok!
Prachtig dingetje…
Staat ook op mijn verlanglijstje.
Je kunt een moderator vragen om je gebruikersnaam te veranderen wegens privacyredenen wanneer dit je echte naam betreft.
echte naam =
Meneer DHL houdt nu bij hoog en laag vol dat 'ie morgen bezorgd wordt!
DAT zou wat zijn! . . .
Komt vast goed, straks lekker genieten van je horloge!
Proficiat!
Veel plezier met deze asymmetrische schoonheid
Als jij bij DHL ligt, zal het snel gaan. De vertraging zit hem in het source van het horloge. Morgen binnen zal me dus niks verbazen
Ik ben benieuwd! Mocht je tijd hebben, dan zou een uitgebreide review met stukjes tekst/foto’s mij erg aanspreken! Zelf vind ik dit ook een van de mooiste modellen, werkelijk prachtig!
Ik wil er tzt. best wat over zeggen, maar heb me (na de eerste verliefdheid) mede laten (ver)leiden door de verschillende reviews en filmpjes op YouTube. Die zijn allemaal makkelijk te vinden . . .
Weet niet zo goed of ik daar nog veel aan toe te voegen heb.
Ben wel benieuwd of een band zoals aan deze Van der Gang het ook aan de Panomatic goed zal doen.
(Ik heb serieus naar dit model gekeken, vond 'm echt mooi, zeker met die knaloranje band . . . )
Het schijnt dat de originele meegeleverde band (aan de Glashütte) niet erg comfortabel zit . . .