NA: Glashütte PanoMaticLunar

De band zelf is meer dan prima, maar aan een smalle pols draagt hij veel beter met een doornsluiting dan op de meegeleverde clasp.

Hier nog wat eye candy om je te verheugen :wink:

5 likes

Jawel! Juist eigen ervaring, mening, opsomming, gevoel, ervaring zoudennvoor mij een toevoeging zijn om te lezen! Voor iedereen toch net anders, leuk! :smile:

Voor mijn Speedmaster een knaloranje van Fromanteel gedaan (met zo een “quick release” pinnetje), erg geslaagd, imho! Leuk om te zien wat andere bandjes doen!

3 likes

Wat een knaller toch! Zeer fraai. Succes met geduld hebben.

Heel mooi die wijzerplaat! Glashutte merken (Nomos, GO, AL&S…) hebben toch een fantastische designtaal!
Lijkt me wel een dikkerdje, hoe hoog is deze?

12,7 mm . . .

Kan net.

1 like

Tik tak tik tak. Je zal wel voor de deur zitten! :grin:

Ik vond de originele band echt fantastisch toen ik deze eens om mijn pols mocht hebben.

Tussen 17.00 en 21.00.

Zal wel 21.30 worden . . .

EEG benieuwd naar deze. Supergaaf.

Zo, dat is balen. Was de laatste locatie al in Nederland?

Briljant horloge :+1::+1:

2 likes

image

Duurt Heel Lang

Misschien maandag . . .

2 likes

Rij ze tegemoet :joy::+1:

2 likes

Als DHL hier een levering brengt vandaag zal ik zeggen dat ik je goed ken en dat ze jou pakje bij mij mogen achterlaten.

Ik bezorg het jou dan ASAP… :sunglasses:

De reden van de vertraging!

4 likes

UPS… DHL toch :crazy_face:

1 like

Een beetje vreemd NA topic, er is geen horloge. Tekst zonder enig plaatje en dan geeft de TS aan dat er meer dan voldoende over te vinden is en er weinig aan toe te voegen heeft.

Meer een melding voor het incoming topic om hem daarna om te gespen en geïnteresseerden maar naar yt sturen.

Maar goh wat leuk voor je zal ik dan maar zeggen en veel plezier :slight_smile:

4 likes

Plaatje :nerd_face:

13 likes

Nice. Deze is kleiner dan de huidige versie? Bij mij lijkt er meer ruimte naast de maanfase en datum te zitten