NA: GMT master II

Van de week de sprong gemaakt en 2 dagen geleden m’n Omega Speedmaster verkocht aan @willemC

Als voorschotje was ik alvast op zoek gegaan naar een 116710LN en had alvast wat contacten gelegd. Hierbij viel Horlogerie HP snel op door een keurige inruilprijs voor m’n speedy mocht ik hem niet zelf verkopen.

Contact gehouden met Henk en uiteindelijk het horloge gereserveerd en vandaag dan de grote dag, ophalen!

Halverwege de dag een paar uur verlof geschreven en naar Amsterdam afgereisd.
Eenmaal aangekomen vriendelijk en laagdrempelig onthaald in de winkel. Vriendelijk geholpen met een lekker down to earth Amsterdams accent.

Het horloge lag al voor me klaar en was exact zoals omschreven. Net een service gehad en een full set.
Zoals vooraf toegezegd kon ik gratis een extra schakel meekrijgen en werd het horloge geleverd met een jaar garantie. Hierbij werd meteen gezegd dat ik ook na dat jaar zeker contact op moest nemen als er een probleem zou zijn!

Al met al een erg fijne ervaring bij Horlogerie HP en een nog veel fijnere ervaring om met de GMT om naar huis te kunnen rijden!
Nu genieten!

66 likes

Heel erg mooi! Proficiat ermee.

1 like

Lekker man! Vind die polished centerlinks toch eigenlijk wel echt tof.

1 like

Mooi man! Was ook mijn eerste Rolex. Inmiddels twee (andere) Rolexen GMT in m’n collectie.

Geniet er van!

Treffende omschrijving trouwens van HP / Amsterdam. Ik herinner me het ook zo toen ik vorig jaar m’n Omega Speedmaster Racing Schumacher daar kocht.

1 like

Geweldig mooi, veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Dat zijn de betere redenen om even vrij te nemen. Veel draagplezier!!

1 like

Heel mooi, daar ga je veel plezier aan beleven! :ok_hand:t2:

1 like

Ik ook, als ze zich een beetje goed houden mogen ze blijven😁

1 like

Mijn beste,

Een glansrijke verworvenheid!!
Chapeau!!
Ik wens je er een mondiale tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Geweldig mooi horloge, veel plezier ervan!

1 like

Prachtige aanwinst deze Rolex! Gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Topper! Mag je blij mee wezen maar vertel je vast niks dat je al niet weet :wink:

1 like

Kijk aan wat een aanwinst. Geniet ervan.

1 like

Groeten terug!

Ben er ook nog steeds erg blij mee! De PCL hielden mij eerst een beetje tegen maar met het zonnetje één groot feest!

6 likes

Prachtig horloge !
Proficiat !

Hij is schitterend!:+1:t2::smiley:

2 likes

Heeeeeel mooi!
Van harte.

1 like

Heeel mooi! Geniet ervan. Polished centerlinks zijn ook echt mooi

1 like

Gefeliciteerd! Heeeeeeel mooi horloge.
Hoe vaak heb je al gekeken zonder daarna te weten hoe laat het is? :sunglasses: