Van de week de sprong gemaakt en 2 dagen geleden m’n Omega Speedmaster verkocht aan @willemC
Als voorschotje was ik alvast op zoek gegaan naar een 116710LN en had alvast wat contacten gelegd. Hierbij viel Horlogerie HP snel op door een keurige inruilprijs voor m’n speedy mocht ik hem niet zelf verkopen.
Contact gehouden met Henk en uiteindelijk het horloge gereserveerd en vandaag dan de grote dag, ophalen!
Halverwege de dag een paar uur verlof geschreven en naar Amsterdam afgereisd.
Eenmaal aangekomen vriendelijk en laagdrempelig onthaald in de winkel. Vriendelijk geholpen met een lekker down to earth Amsterdams accent.
Het horloge lag al voor me klaar en was exact zoals omschreven. Net een service gehad en een full set.
Zoals vooraf toegezegd kon ik gratis een extra schakel meekrijgen en werd het horloge geleverd met een jaar garantie. Hierbij werd meteen gezegd dat ik ook na dat jaar zeker contact op moest nemen als er een probleem zou zijn!
Al met al een erg fijne ervaring bij Horlogerie HP en een nog veel fijnere ervaring om met de GMT om naar huis te kunnen rijden!
Nu genieten!