Gefeliciteerd! Prachtig he? Heel veel plezier er mee!
De 4R36 is het nieuwe standaard binnenwerk voor alle 5jes, de 7S26 is intussen al een hele poos uit productie.
Mooi horloge, tikje prijzig inderdaad maar wel een mooie geslaagde heruitgave
Gefeliciteerd met je toffe aanwinst
Gefeliciteerd! Heel erg mooi horloge
Gefeliciteerd . Geweldig horloge.
Ik heb de zwarte besteld maar moet nog binnenkomen.
Ik zag indd dat ze opeens op veel plekken weg waren. De witte zelfs een stuk minder beschikbaar daar dit eigenlijk de echte Gene Kranz repro is.
Valt goed mee. Goedkoper dan de orginele toen doe uitkwam (gecorrigeerd voor inflatie) en nu met betere afwerking dan destijds.
Hij is echt prachtig, ik ben alleen bang dat ‘ie voor mij wat te groot is met mijn 16,5cm polsje.
Ik heb nog smallere polsen (afhankelijk van de maand ergens tussen de 15.5 en 16) Ik zal je een foto sturen als ik hem morgen heb. Als je platte polsen hebt lijkt het mij geen probleem. Hele ronde is mogelijk een dingetje.
Gefeliciteerd met de mooie Seiko. Veel plezier ermee.
Een coole Seiko!
Proficiat!
Geniet ervan!
Geen idee hoe betrouwbaar die rating is. Denk wel dat je bij een merk als Seiko er van uit kunt gaan dat 't klopt. Maar ik zwem niet met mijn horloges dus ik heb nooit de proef op de som genomen.
Ja klopt, maar ach, de marketingboys moeten idd ook wat te doen hebben. Ik ken die hele Gene Kranz niet, heb ook de Apollo-13 film niet gezien (ben niet zo’n Hanks fan), dus het zegt mij vrij weinig.
Denk ik ook wel, maar ik had gisteren geen zin meer in dat geklooi en vandaag moest ik naar Maastricht, dus ik kijk van het weekend wel.
1884 (staat op de foto). Het geboortjeaar van mijn grootvader.
Wie weet, brengt men ooit nog een keer een Wernher von Braun horloge uit. Ben dan vooral geïnteresseerd in de V2.
Ja best wel. En de kast is uiteraard recht, dus ik vond die milanees wel kunnen.
Nee, meer over de Kranz…
Die zal idd het meest gewild zijn. Er zijn er evenveel van geproduceerd iig. Maar omdat ik de zilveren ook al duidelijk minder tegenkwam moest ik de jeuk toch maar even krabben. En ik had best nog wat diamanten bij Bouman staan, dus dat scheelde behoorlijk in de aanschaf.
Gefeliciteerd! Deze topper gaan we vaker tegenkomen op het forum.
Je had de kans gemist. Ik heb je titel even aangepast.
Oi…dat was precies de bedoeling…Gene Kranz - geen krans…
Lang lopen twijfelen…doe ik deze of de zilveren…Toch maar voor de “originele” Kranz gegaan. De zwarte was trouwens op sommige plaatsen al 40,- afgeprijsd.
Bij de meest voorkomende ontwerpen voegt de geschroefde kroon zelf weinig tot niets toe aan de waterdichtheid en zit de belangrijkste en vaak enige dichting op de stem binnenin de tube of in de kroon in direct contact met de tube. In principe blijft in dat geval de waterdichtheid zelfs behouden met uitgetrokken kroon als alles intact is…
Er zijn zeker uitzonderingen zoals bijvoorbeeld Rolex Triplock met een extra dichting die aansluit op de kroon in geschroefde toestand. Maar voor een merk als Seiko zou ik me geen zorgen maken over de waterdichtheid.
Mooie Seiko ! Milanees bandje daar ben ik niet weg van …veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Godsamme. Ben ik afgezet
Veel plezier met je aanwinst!