Heel mooi! Gefeliciteerd.
Bij mij heeft Gene Kranz meer bekendheid gekregen door de film Apollo 13, waar hij prachtig gespeeld wordt door Ed Harris.
In mijn prille jeugd was mijn vader gefascineerd door het Apollo-project, en daar heb ik wel een tik van meegekregen. Veel teksten in Apollo 13 komen precies overeen met de opgenomen teksten van de werkelijke missies. De Flight Director moet toch op moeilijke momenten wel pittige besluiten nemen.
Maar goed, ik had ook niet kunnen bedenken dat er een horloge zou worden uitgebracht met zijn naam, maar nu hij er is heb ik eigenlijk wel spijt dat ik een zwemhorloge heb gekocht, kort geleden, waar ik op zich heel gelukkig mee ben, maar dit horloge had die rol ook kunnen vervullen, en dan met die mooie link naar Apollo. Ik vind het echt een schitterend horloge om te zien.
Hij had de Kran(s)Z gemist idd. Chris.
Coole Seiko. Haal die sticker er maar vanaf, deze gaat toch blijven…
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Bedankt voor het delen, ga de film terugkijken.
Gene Kranz krijgt zeker royalties plus een horloge van Seiko
Nice! Gefeliciteerd! Ik had alleen de originele band erop laten zitten. Of is die zo crappy als zo vaak op een Seiko 5?
Past imo prima . Je hebt grotere polsen dan ik dus als je vlakke polsen hebt moet het prima te doen zijn.
Nog niet uitgeprobeerd, ik had ff geen zin in het gestoei met de pin-collar. Ik ga er morgen eens voor zitten. Hij voelt in elk geval niet crappy aan (en solid end-links!).
Nice! Ik heb een keer een Seiko 5 gehad en daarbij leek de sluiting wel van blik gemaakt. Ik was er in ieder geval niet kapot van.
Mooi hoor!
Nope. Vergelijkbaar met de Solar speedtimers.
Prima kwaliteit, solide en draagt geweldig.
Ik zal ook eens een topic maken vanavond
Gefeliciteerd met je mooie NA
Gaaf! Veel plezier ermee.
Voor zover ik weet wordt het 7s26 gewoon nog gebruikt in de Seiko 5 modellen. Zoals de SNKL41K1 etc.
Die worden toch niet meer gemaakt? De gehele lijn van die goedkope 5jes is discontinued.
Er zijn nog resterende te koop, maar gemaakt worden ze naar mijn weten niet meer.
Aanvulling; sinds 2018 is het uurwerk uit productie.
Ok, bijzonder. Ze worden namelijk gewoon nog op de Seiko website verkocht. Ik neem aan dat dit geen modellen zijn die al 7 jaar op voorraad liggen. Het zijn namelijk horloges die onwijs goed verkopen.
Toppertje! Gisteren ff bij de Boutique aan de Heiligeweg langsgegaan, allebei daar even vergeleken, ben uiteindelijk blij de zilveren wp gekozen te hebben. Vandaag de band op maat gemaakt (beetje gepruts met die k*t manchetten), geeft behoorlijk wat meer ‘heft’ aan het totaal dan die milanees.
Bijzonder. Heb je een link? Ik zie ze enkel als niet voorradig.
Edit; zie dat er inderdaad nog een aantal refs te koop zijn. Lijkt mij echter weldegelijk oude voorraad. Zullen wel nagekeken worden vermoed ik, maar ze zullen net als het gros op de Seiko site, langzaam verdwijnen.