NA: Grail Achieved: Breitling Navitimer

Sinds ik met deze hobby bezig ben wil ik al een Breitling Navitimer. Na 5 jaar is dat dan ook eindelijk gebeurd. Volledig per toeval eigenlijk omdat ik normaal gesproken niet zoveel neer zou leggen voor een horloge maar ik heb vrijwel mijn hele verzameling verkocht en ben nu bezig met wat toppers verzamelen die ik ook echt wil houden.

Voor een klein overzicht van wat er allemaal weg is:

Nadat ik deze allemaal weg had gedaan was er opeens heel erg veel binnen bereik en ben ik in het hogere segment gaan proberen. Zo kwam ik dus uiteindelijk bij de navitimer terecht.

Ik ben voor de navitimer 92 gegaan, zie hier:

Ik vind dat staal overigens helemaal niets en ben meteen met wat leren bandjes aan de slag gegaan

Moderne Breitlings zijn wel erg groot en ik heb nogal een smalle pols dus dit horloge is echt perfect voor mij met zijn 38mm.

Ik ben er echt ontzettend blij mee en heb er wel vertrouwen in dat ik een stuk langer met deze ga doen dan de dingen die in het verleden in mijn verzameling zijn gekomen. :grin:

Hier nog wat foto’s:

Dank voor het lezen en mochten jullie wat banden ideeën hebben hoor ik ze graag!

118 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Veel plezier met je horloge! Mooie aankoop.

1 like

Heel cool!
Je verzameling heeft een flinke vlucht genomen :+1:

1 like

Mooi! Classy ook in dit formaat. Geniet ervan.

1 like

De aanhouder wint! :facepunch:

1 like

De Navitimer… Gewoon een van de mooiste horloges! :champagne: :clap: :surfing_man:

2 likes

Dank!

En yup het gaat nu heel hard… :sweat_smile:. Ik merk wel dat ik blijer ben met 6 toppers dan de 20 die ik hiervoor had.

3 likes

Gefeliciteerd met je NA! :+1:t2:

2 likes

Dat kan wel iets uitbundiger. Wij hebben hier wel te maken met een Navitimer, hè? Het is geen Seiko. :thinking:

Herkansing:

2 likes

Hoi Ruben,

Wat een beauty van een horloge man! :heart_eyes: Staat bij mij ook nog op de lijst om een keer aan te gaan schaffen.

Heel veel plezier ermee gewenst; geniet er met volle teugen van! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Quality over quantity! Mooi!

1 like

Cool! Nette maat met 38 mm en op leer is inderdaad absoluut the way to go. :ok_hand:

1 like

Al die kleinere aanwinsten kunnen inderdaad veel kapitaal vasthouden. Goeie keuze om te upgraden en schitterend exemplaar met zn 38mm op leer! Geniet ervan :smiley::+1:

1 like

Yeah, wat een ongelofelijk dik ding @scrubsaurusrex! Dit is wel echt de topper van de toppers. Gefelici-fucking-teerd!

4 likes

Hele mooie aanwinst !

Veel draagplezier toegewenst.

1 like

Heel erg tof hoor! @anon53002072EV kan daarover mee praten!
Overigens lijkt me 38 inderdaad een mooi formaatje!

1 like

Gefeliciteerd en geniet ervan :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! En ik geef je groot gelijk dat hij op leer nog veel mooier is.
Geniet er van!

1 like

Absoluut Grail materiaal zo’n Navitimer. En helemaal op een mooie lederen band. :ok_hand:

Heel leuk dat je er nu eindelijk van kunt genieten Ruben. Nogmaals van harte. :+1:

Toffe foto’s ook.:+1:

1 like