Mooi hoor. Geniet ze
Gave NA en een erg mooi horloge
Zeker genieten met dit om de pols, veel draagplezier
38mm Navitimer… supervet man! Overigens is die titanium jaren 80 breitling huppeldepup met quartz ana/digi display ook erg mooi.
Wat zijn je overige 5 op de wishlist?
Prachtig horloge!
Staal staat 'm trouwens ook niet verkeerd hoor… Maar op leer… Poah nice!
Veel plezier ervan.
Proficiat, veel plezier ermee.
Dankjewel Harry. Als je hem ooit wilt passen kan je me een pb sturen!
Nailed it. Dank!
Dankjewel David! Voorlopig zit ik op een wolkje
Dankjewel! Die aerospace was idd ook heel vet maar ik liet hem gaan voor een Sinn 356, die vind ik nog altijd mooier
Op dit moment heb ik eigenlijk alles dat ik wil
Maar stel ik moet echt mijn ultieme 6 kiezen ongeacht de prijs dan zou ik gaan voor:
- Breitling Navitimer 92 (deze dus)
- Rolex Explorer II 16570 (polar)
- Grand Seiko SBGN005 (creëert misschien wat overlap met de explorer maar GS quartz zit nu in mijn hart)
- Fortis Cosmonauts Chronograph, die heb ik nu maar omdat dit een fantasy collection is zou ik voor deze variant gaan:
- Zenith el Primero chronograaf in 39mm
- Ben ik nog niet helemaal over uit, ik neig naar iets dat dressy is maar ook sportief genoeg om bij de rest te passen. Een datejust of day date lijkt me wel gaaf. Tot die tijd krijgt de Sinn 356 plek nr. 6
Eigenlijk heb ik een groot deel van mijn wenslijst al afgevinkt en daar ben ik ontzettend trots op
Dank!
Met staal vind ik hem ok maar met leer denk ik echt WAUW 🥰
Een Reverso?
Blij dat deze binnen het forum is gebleven zeker met zo’n prachtige foto’s. En goeie band keuzes.
Veel plezier ermee!
Mooi en van harte!
Gaaaaaf
Deze is ook echt geweldig … wauw!!
Er staat heel veel op! qua lederen banden wel altijd kiezen voor een dikke gevulde band, maar of het nou glad kalfsleder is, alligator of struisvogel is, alles kan op mijn blauwe 41mm
Super tof ding. Ga je veel plezier van hebben
Dat is heel aardig kerel! Zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. Wanneer ik n.l. voor een Navitimer ga zoek ik ook datzelfde formaat. Ik heb wel brede polsen, maar hou niet echt van grote horloges, daarom draag ik ook 36 mm Datejust in plaats van die grote klatsers.
Fijne Pasen man en blijf gezond en voorzichtig!