breitling heeft wondermooie horloges
geniet ervan
Goed gedaan gefeliciteerd!
Geen slechte optie idd maar nooit in het echt gezien dus dan durf ik niets met zekerheid te zeggen
Dankjewel! Ik ben er echt ontzettend blij mee
Het was het uiteindelijk waard om de skyracer ervoor te offeren
Ik vind deze band heel gaaf. Ik denk dat ik hem ga bestellen. Dank voor je tips!
Gefeliciteerd met die fraaie Navitimer!
Ik vind Navi’s het erg goed doen op suède banden, al dan niet met het voor Breitling kenmerkende contraststiksel.
Geniet ervan!
Mooi om te zien hoe je naar dit prachtige horloge hebt toe gewerkt. Gefeliciteerd
Mooie keuze om uit te dunnen en voor een paar toppers te gaan
En ook een erg mooi horloge! Ik begin deze klassieker steeds meer te waarderen
Gefeliciteerd, echt een topper! Ik ben in mijn zoektocht voor een Navitimer voor hetzelfde exemplaar gegaan vanwege de 38mm omvang. Daarnaast gaat m’n voorkeur uit naar een chrono zonder datum venster.
Ik vind een band met een stiksel zoals @hondersotto hierboven plaatst ook het mooist. Hiermee behoudt het horloge haar sportieve karakter. Mijn huidige band is een donkerblauwe “croco embossed” band van Hirsch met een rubberen binnenkant (kost €70 uit m’n hoofd).
Gefeliciteerd!! Staat geweldig en de band kan eigenlijk niet beter.
Laat ik vandaag toevallig deze omhebben;
Ik draag hem regelmatig en met veel plezier!
Dankjewel! Het was een leuke reis
Ook een erg mooie combi!
Dit staat idd stukken beter.
Ah wat leuk dat je hem nog hebt! Altijd grappig om een oude bekende weer tegen te komen
Dankjewel
Gefeliciteerd met je nieuwe Grail!!! Erg mooi
Gefeliciteerd!
Mooi hoor! Veel beter op leer inderdaad. Een Speedy werkt weer beter op (vintage/vintage-look) staal. Had zelf bijna de Sinn-versie van de Navitimer, maar die van jou is wel echt “echt”.
Zeer gaaf, Ruben!
Dit model is zó veel eleganter in 38mm.
En mocht je je Skyracer tóch gaan missen, dan zal ik mijn hand over mijn hart strijken en hem ruilen voor je Navitimer. Ghehe.
Enjoy!