18 mooie horloges verkopen voor een prachtig doel , gefeliciteerd met je aanwinst
Normaal gesproken ben ik niet zo’n fan van Breitling, maar voor deze maak ik een uitzondering
Dankjewel! De Sinn versie is ook heel gaaf! Zou ik eigenlijk nog een keer willen hebben puur voor de betere specificaties. 100m waterdichtheid op een navitimer is wel een wens hoor
Dankjewel Ewald!
Heel smaakvol, deze Navitimer
Veel draagplezier toegewenst met je nieuwe grail-aanwinst
Grats, mooi ding
Jaahh!! goede keus. Voor mijzelf is de Navitimer ook de holy grail. Maar ik wacht tot de juiste uitkomt. Idd 38-40 mm gouden vleugels maar voor mij moet er dan ook echt een display back op zitten en als het kan geen cijfers. Heb deze de laatste periode ook voorbij zien komen en wat een pracht horloge voor een mooie prijs. Gefeliciteerd met dit juweeltje.
Heeeeel veeeeeel plezier. Fantastisch model!!!
En ik zou zeggen spaar nog even door en zet er dan ook een echte breitling band met buckle op. Dan is die knaller helemaal af.
De navitimer is voor mij ook de grail maar die heb ik reeds gevonden in de iteratie van het model door de Sinn met zijn 903.
En uiteraard ook op leren band, vond de stalen bracelet, waar ik normaal fan van ben, te glanzend en dus iets teveel een Liberace look hebben.
Dank! Een display case back zou het idd helemaal afmaken! Die 806 reissue komt redelijk in de buurt maar ik zou er wel wat organen voor moeten verkopen.
Dankjewel! De 903 is ook geweldig en zou ik dolgraag nog eens willen proberen.
Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden
De Sinn heeft tevens een display case
Maar genoeg over de Sinn… geniet van deze knaller, laat hem je door het leven navigeren en af en toe toch ook de tijd vergeten.
Geweldig horloge, tijdloos, klassiek, sportief, niet te groot. Eigenlijk de enige Breitling die bij mij ook wel iets losmaakt!
Prachtig!
Tim sorry via deze weg, maar wil je eens uw facebookberichten bekijken van niet-vrienden… ik wil u bereiken voor uw hydroconquest, maar vind maar niet hoe ik een bericht zend door op uw naam te klikken. Mvg Karel
Ik heb wanneer ik mijn Navitimer kocht, ondertussen zo’n 7 jaar geleden, ook voor een lederen bandje van Breitling geopteerd. Ik vond het stalen ook te veel bling-bling.
Het was dan ook mijn eerste “echt” horloge.
Heel mooi! Geniet er van