NA: grail

Mooi horloge hoor! Jammer dat de aankoopervaring niet goed was.

1 like

Moet toch een fantastisch gevoel zijn om je grail eindelijk te kunnen dragen. Gefeliciteerd.

1 like

Heel nice! Veel draagplezier met dit fraaie horloge :+1:t2:

1 like

Heel mooi. :ok_hand:
Veel plezier ermee.

1 like

Dat is waarschijnlijk gewoon een marktplaatser geweest die dacht: “die heeft de beste man niet nodig, ik pleur ze weg”. Zo gaat dat.

Geniet er lekker van! Het zijn maar schakeltjes en je hebt ze toch niet nodig. Prachtig horloge!

1 like

Prachtig, met recht een grail!:heart_eyes::+1:

1 like

Heerlijke NA. Hij is prachtig :muscle:

1 like

Leuk NA topic! En wat er al gezegd is… er zitten een paar hele mooie foto’s tussen :ok_hand: Bij GS maken ze mooie horloge’s :sunglasses:

1 like

Mooi horloge, gefeliciteerd.

1 like

Bedankt alle voor de reacties.
Het leven is een leerweg, ik heb weer een les geleerd zullen we maar zeggen.
Les geleerd en niet meer omkijken en genieten wat je hebt, dat is de uiteindelijke strekking. Deze les kan je ook toepassen op de dagelijkse zaken die er nu heerst, je mag en kan zoveel niet maar als je kijkt wat je hebt en kan is het leven een stuk mooier. Zeker met een GS om de pols


:heart_eyes: :partying_face:

8 likes

Schitterende springdrive. Altijd leuk die zoektocht naar het ultieme horloge. De voorpret van het uitzoekwerk is al de helft van de lol! Veel draagplezier :+1:

2 likes

Mooie watch😍

1 like

Kijk, je hebt hem net en nu al persoonlijke ontwikkeling. Dat is toch de kracht van Grand Seiko. Een horloge dat past bij jouw behoefte als mens, en niet jouw behoefte als sociaal-maatschappelijk kuddedier. :smiley: :salt:

1 like

Leuk verhaal en een hele mooie horloge! Veel plezier!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Van harte!
Ik blijf de spring drive uurwerken toch een mooi stukje techniek vinden, en die afwerking van GS: :heart_eyes:

1 like

3 likes

Schitterende aanwinst en als je dan toch door die grens van €1000,- gaat is dit een uitstekende reden. :heart_eyes:

1 like

Proficiat !
Prachtig horloge :ok_hand:!

1 like

Mooie aanwinst! Veel plezier ermee.

1 like