NA: grail

Heel erg mooi!! :ok_hand: Goeie aankoop uiteindelijk toch! :+1:

1 like

En dan ook gelijk maar goed dik door die 1000 heen, dan is de volgende niet meer zo’n issue :grin:

1 like

Heel mooi ! Veel plezier er van !

1 like

Nope

Ze nou zelf, dit is toch veel fraaier

2 likes

En met die discussie moet je iemands NA grail gaan zitten vervuilen ?

12 likes

Koop het zelf dan en maak een NA aan.

1 like

Qua Rotor?! Jazeker!

En nee het doet nix af aan dit topic voor de eigenaar van de NA

Ik benoemde ook dat het in de Japanse cultuur zit, functie boven vorm, de kunst van het weglaten

Maar voor ons als Westerlingen komt het voor de meesten wat ‘eenvoudig’ over

1 like

Zeiksnor. Laat deze dude lekker genieten van zijn NA. Als je echt een probleem hebt met de rotor van een GS, ga lekker muiten in het GS only topic.

Nonsens, jij maakt er een punt van niet hij en het zijn topic niet het jouwe.

Hier laat ik het bij

3 likes

Geef deze man ook zijn podium, als dit zijn mening is dan is dat zo. Ik zie ook wel wat hij bedoelt: de rotor is vrij standaard qua vorm, dat deze dan perfect afgewerkt is wordt dan niet gezien. Qua complexiteit is het niet het hoogst maar GS heeft ook andere vormen

7 likes

Fair enough.
Over het algemeen is hier de ongeschreven regel dat je bij een NA topic niet de NA affakkelt.
Dus vandaar mijn reactie.
Fijne avond!

3 likes

Ik vind je NA prachtig! Geniet er van in goede gezondheid!

2 likes

Voor zover van belang (want je draagt 'm doorgaans niet met de rotor naar boven), prima afgewerkt uurwerk. Passend bij het horloge in z’n geheel, wat een absolute pracht is. Gefeliciteerd.

1 like

Proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Mooi horloge hoor!

1 like

Prachtig!

1 like

Wat een prachtige aanschaf. Heel veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met jouw fraaie Spring Drive. Goed gedaan!

1 like

Proficiat!
Spring Drive spreekt mij ook aan. De uurwerken waar ze inzitten helaas doorgaans wat minder. Maar ik snap de aantrekkingskracht wel!

Jammer van die verkoper, zou toch nog wat aandringen voor die schakels? Ze waren toch bij het originele zoekertje inbegrepen.

1 like

Prachtig horloge, heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like