Die grens van €1000,- snap ik helemaal.
Na heel wat slapeloze nachten 1x zo’n bedrag aan een horloge uitgegeven (my precious) aan een knappe Maurice Lacroix…te vinden onder het Maurice Lacroix only kopje.
Ik lees ook af en toe met open mond hier op het forum over de diverse horloge met de daarbij horende prijzen…bizar!
Maar ik kan je wel zeggen dat je een heel mooi uurwerk voor om je pols hebt…jaloers!
En die extra schakels, dat gaat wel lukken denk ik zo…zeker met die toppers op dit forum.
Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Gefeliciteerd en mooie foto`s
Prachtig horloge
Snap wat je bedoelt. Vroeger schreef ik altijd proficiat en wat ik leuk en minder leuk vind aan diens horloge. Later bedacht ik me dat t laatste minder overkomt en sindsdien deel ik meestal nog alleen n hartje uit.
Geniet van je horloge, is een prachtexemplaar!
Mooi hoor, gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan.
Gefeliciteerd, geniet ervan!
Altijd leuk om te lezen hoe zo’n zoektocht verloopt. Soms mest eigenaardig, maar gelukkig kan je er nu gewoon volop van genieten
Prachtig exemplaar geniet van je NA
Prachtig horloge. Het zet wellicht een hoop forummers aan het denken:grimacing:
Eigenlijk ook wel een leuke discussie over de rotor
In sommige sportwagens zit een lusje om de deur mee open te maken… ontwerpfilosofie zeg maar. Ik zou best graag terug willen lezen wat de ontwerp afdeling van GS over dit ontwerp onderdeel heeft gezegd. Misschien waardeer je het gekozen ontwerp daarna juist meer🤗
Maar die Zenith rotors zijn imho ook wel de bom hoor…
Was volgens mij iets dat het landschap van Japan moest voor stellen dacht ik, heb het ergens een keer gelezen maar weet het niet meer precies (hoogst berg van Japan??)
Mooi horloge, zou de domper snel vergeten en genieten wat je hebt gekocht.
Een verademing om een Seiko te zien tussen al die eeuwige rolexen ;- ) blijkt dat er wel degelijk kwaliteit uit Japan komt.
Dat is toch allang bekend, het is eerder een bevestiging
Het zijn stalen schakels geen goud… Dat is waarschijnlijk dan de reden waarom deze achtergehouden zijn
Van harte gefeliciteerd met je Grail!
Ik zou nog wel even omkijken en de verkoper vragen om de per ongeluk achtergebleven schakels nog even na te leveren. Misschien was dit gewoon onachtzaamheid. Maar vooral enorm genieten van je aanwinst!
Mooi horloge, geniet er van en bedankt!
Dankzij jouw foto’s ben ik weer een stukje dichter bij het punt van geen terugkeer gekomen. Of er misschien net overheen, nu wil ik ook een GS:heart_eyes:
Is zeker niet per ongeluk, was een bewustje.
Goed om te horen dat ik je lekker heb gemaakt, ga ervoor en hij zal niet tegenvallen. We zien de NA binnenkort wel verschijnen
Erg vervelend; hij wil ze niet alsnog naleveren? Boefjes keren soms wel op hun schreden terug als ze geconfronteerd worden. Maar goed, misschien is er geen aandacht met aan besteden voor jou wel het beste. Het is een mooi horloge! Geniet!
Gefeliciteerd met je aanwinst!