NA: Grailwatch & Gejurkt!

Hallo iedereen!

Twee mooie gebeurtenissen in dezelfde week: Ik heb deze week namelijk mijn grail aanschaft en Jurk heeft voor mij een fantastische avatar gemaakt! :tada:

We beginnen met @Jurk. Een aantal maanden geleden gaf ik aan dat ik het leuk zou vinden om een echte Jurk avatar te hebben, maar oeps… er was een wachtlijst. Natuurlijk logisch, maar had er even niet aan gedacht. Het lange wachten was kort geleden eindelijk voorbij :slight_smile: . Voorheen had ik Arnold Schwarzenegger als avatar en dat vond ik eigenlijk wel tof, want ik ben een groot liefhebber van zijn films. Toen Jurk vroeg welke dingen leuk waren voor in de avatar was dat dan ook Arnie en drummen. Al snel kwamen de eerste schetsen gemaakt en ik had me geen beter eindresultaat kunnen wensen!
Dankjewel Jurk!

Dan was het ook nog dat andere puntje in de titel… Mijn grail! Ik ben van mening dat een grail niet altijd een horloge van duizenden euro’s hoeft te zijn maar juist voor jou speciaal moet zijn. Voor mij is dat horloge de Seiko SNJ025, aka de Seiko Arnie re-issue. Eigenlijk raar, want er is een klein lijstje met dingen die ik haat op een horloge:

  • quartz
  • digitaal
  • groter dan 41mm
  • volledig zwart gecoat
  • veel uitsteeksels (kronen)

Oeps… Dit lijkt me nu net de omschrijving van de Seiko Arnie. :sweat_smile:
Toch, buiten het feit dat Arnold mee speelt in de keuze, vond ik de Seiko Arnie gewoon een erg gaaf horloge. Hij werkt voor mij gewoon!

YjhKCgZ6ANxCKxxNoI

Een maand of twee terug zat ik een beetje rond te kijken in het aanbieding gespot topic. Ik zag heel Seiko’s maar geen SNJ025 en reageerde voor de fun; “Jammer dat de Seiko Arnie er niet tussen zit.”
Een meedenkend forumlid stuurde me al snel een persoonlijk berichtje met de vraag of ik die van hem wilde overnemen. Hij was nog in goede staat, dus ik besloot er voor te gaan. Omdat ik wat krap zat destijds dankjewel schoolboeken en college geld werd hij voor mij apart gelegd en besloot ik langzaam wat uit te dunnen. :grin:

Afgelopen week was het zo ver… het langverwachte pakketje! Ik zal jullie niet langer ophouden, want ik merk dat ik erg slecht ben in het schrijven van daadwerkelijk interessante topics. Het was tijd om de rimboe (lees: parkje in de buurt) in te gaan met mijn Seiko Arnie!

Dankjewel voor het lezen en de groetjes uit Brabant!

78 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Kei mooi! :v:

1 like

Als ik geen G-Shock en geen SKX had, was deze ook toegevoegd aan mijn collectie. Ik moest het snel wegleggen en gedisciplineerd weglopen na het passen. Gefeliciteerd met je NA! Dat is een geweldig horloge!

1 like

Mooie Seiko!:heart_eyes:
Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel graag gedaan! Fijn dat je er zo blij mee bent. Dacht stuur je gewoon de schetsen mee, leuk te zien dat ze zo gezellig naast elkaar hangen!

En heel mooi horloge!! Komt het mooi bij elkaar :ok_hand:
Hij staat je ook goed. :facepunch:

5 likes

Top horloge, congrats!! En de juiste kleurstelling ook voor een echte Seiko Arnie. Groeten van z’n broer (in de verkeerde kleurstelling dus).

Groeten uit Brabant terug k*t

6 likes

Geweldig :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Seiko!

1 like

Leuk, mooie avatar en erg gaaf horloge!

2 likes

Leuk verhaal en mooie avatar👍🏻
Ben blij dat ik je heb kunnen helpen aan je grail :smiley:
Super veel draagplezier

2 likes

Mooi dat er ook eens iemand is waar zijn grail geen überduur ding is en dat je hem nu hebt weten te bemachtigen!

:ok_hand::ok_hand:

3 likes

Wat een tank, prachtig.

1 like

Een geweldig mooi verhaal. Met veel plezier gelezen en de afbeeldingen/foto’s bekeken.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinsten. Ooit, als ik heel lang gespaard heb, zou ik ook wel een echte @Jurk willen bezitten. Maar goed, als je aan horloges begint kun je na een tijdje amper je broek omhoog houden,laat staan een jurk aan de muur hangen.

3 likes

Superleuk dit toch! Geniet van allebei :+1::+1:

2 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinsten :smiley:

2 likes

Tof

1 like

Mooi man. Gefeliciteerd!

1 like

Gaaf hoor! Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

1 like