NA "Grand Seiko (licht)blauw past bij jou"

Gefeliciteerd met je prachtige Grand Seiko!

Ik was erg onder de indruk toen ik deze vlak na de introductie paste in Parijs. Nooit gekocht omdat ik de Skyflake SBGA407 al heb. En omdat het destijds ook een van de eerste horloges was waarbij het prijspeil flink naar boven werd bijgesteld.

Deze kom je sowieso vreemd genoeg nauwelijks (niet?) tegen op het forum.

Geniet ervan!

1 like

Prachtig! Werkelijk prachtig!
Die gangreserve indicator is echt een top oplossing. Zo’n ding op de wijzerplaat vind ik er niet uitzien maar dit is een mooie oplossing.

2 likes

Prachtig. Dit soort facetjes zijn toch om te smullen :drooling_face:

2 likes

Gefeliciteerd, hij is prachtig :ok_hand:t2:

1 like

Heerlijke en beetje onverwachte nieuwe aanwinst!
Erg mooi horloge met een mooie kleurnuance. Geen datum is echt een dikke plus, en hetzelfde geldt voor de gangreserve-indicator. Grappig dat staal niet je ding is. Ik heb dat andersom. Van Baal is ook het adres waar ik mijn GS’en heb gekocht, prima zaak waar je goed wordt geholpen.

Ook wel prettig dat jouw vrouw niet schrikt van Grand Seiko prijzen. Mw WilSeiko gaat de prijs van mijn GS nooit bevatten, en dat laat ik ook maar zo. Eerlijk gezegd heeft dat bij mezelf ook wat jaartjes gekost :sweat_smile:

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd en geniet er van

1 like

Mijn beste,

Een geslaagde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk :+1:

1 like

Een schitterende aanwinst deze" Omiwatari "! :ok_hand: Mooie rustige wijzerplaat ! :+1:
Met als bonus een fijn NA verhaal …veel plezier ermee !

1 like

Echt heel mooi

1 like

Fantastische keuze. Lichte jaloezie hier. Geniet van de prachtige aanwinst!

Leuk geschreven en wat een prachtig horloge! Gefeliciteerd en veel draag plezier. :smiley:

1 like

Heerlijk. Ook bij van Baal deze gepast. Betoverend. Geniet van deze prachtige NA Peter. Maar dat zit/staat vast wel goed :+1:

1 like

Alleen die naam al :ok_hand: schitterende aanwinst.

1 like

Hee! Welkom bij de club! En met een omiwatari nogal wel. Nou kennende geen echte verrassing, die keuze, maar ik wist niet dat je in je hoofd al bij GS was uitgekomen.

Gefeliciteerd!

1 like

Wow wow wow, wat een prachtig horloge. Inderdaad, geen datum en geen gangreserve indicator, echt prachtig zo. :star_struck: :ok_hand:

1 like

Ontzettend mooi horloge, gefeliciteerd man!

1 like

Merci! Dankbaar en verrast door haar duwtje in de rug.

Dat doe ik zeker! Al een dag of wat gedragen en met regelmaat helemaal van de kaart als ik in het lichtblauw staar.

Dank!

Merci! Spring Drive = :white_check_mark:

Dankjewel! Beleving delen met z’n gedrieĆ«n maakt serieus verschil :slight_smile:

:pray:

Treffend in ƩƩn woord samengevat. Ik kan m’n tekst schrappen.

Bij GS weten ze wel wat story telling is. Die 007 in de referentiecode voelt ook een tikkeltje stoer :wink:

Spring Drive hing lang rond in m’n hoofd, heb dit model eens in mijn top 3 gedeeld alhier. Maar dat het in het hier en nu al zover is/was… It took me by surprise.

Less is more. Dank, Jan!

Dank!

4 likes

De witte tegenhanger op bracelet, de SGBY013. De genoemde SBGW295 met urushi lak wijzerplaat. Magic. En een lichtblauwe non-Spring Drive. Weet de referentie even niet. Zeker ook fraai. Heb je de Omiwatari en de SBGA407 al eens naast elkaar gezien? Kijken, passen, voelen en ervaren. Mijn keuze toont mijn voorkeur. Wens je een mooi selectieproces!

1 like

Schitterend horloge!

Van harte met de NA en veel plezier ervan.

1 like