Mijn excuses helemaal gelijk.
Fijn dat je er bij bent @frankv1. Je bijdrages zijn top! Vooral de plek en de hoeveelheid zijn precies juist!
Dat bedoel ik nu ook, zie wel eens een NA voorbij komen die niet mijn smaak is maar zal diegene altijd feliciteren met zijn aankoop want die is er blij mee en daar gaat het om. Ongeacht hoe duur die is
@frank1, mooie collectie heb je daar liggen. Zat ook eerst nog te twijfelen tussen de sky en de seadweller. Is dus de seadweller geworden en dan komen we weer op smaakverschillen, ik vind de Hulk dus niet bij mij passen net zoals de Daytona maar dat moet kunnen toch. Ik ga nu voor de Air King, weer iets totaal anders dan een duiker. Heb je mij een beetje gevolgd dan weet je ongeveer wat en hoeveel horloges ik heb en ben met alle horloges even blij .
Ja ik zie je naam wel eens voorbij komen met wat moois.
Hulk heb ik ook niet veel mee, de Air King is wel een leuk horloge idd.
Ik probeer gewoon een mooie collectie op te bouwen van dress wathes, sport watches en duikers en een paar vintage horloge’s. Over een week ga ik een Citizen GPS Wave kopen, had nog geen GPS in de collectie. Leuke aanvulling toch, maar merk bij mijzelf dat duikers over het algemeen de voorkeur hebben. En met een beetje geluk komt dan ook de Air King mee terug
@fredpanarai1. Dit was meer bedoeld voor @frankv1.
Maare we zitten met zijn allen een na topic aardig te vervuilen.
Leuk man. Ik wou eigenlijk die Tudors inruilen voor die Seiko als dress watch. Vintage leuk maar ook wel weer tricky. Wil nog wel een mooie red sub.
Yep, je hebt helemaal gelijk. we gaan over tot de orde van de dag en feliciteren Rival met zijn mooie Snowflake, wel een beetje laat maar beter te laat dan nooit
Ik sluit mij daar bij aan. Wel een icoon die snowflake.
Horlogekasten worden normaal gezien gefreesd uit één stuk 316L edelstaal, of in dit geval titanium. Zie https://www.youtube.com/watch?v=OAK1jrG-lQc voor een goede illustratie. Misschien ben je in de war door gespen van goedkopere bracelets die (inderdaad) geperst worden uit staal (“pressed”) terwijl duurdere exemplaren ook worden gefreesd (“milled”).
Een klein aantal Grand Seiko’s heeft een kiertje net boven de wijzerplaat. Dat wordt onder garantie verholpen. Verder is de afwerking van een échte Grand Seiko subliem. De enige slecht afgewerkte Grand Seiko’s die ik ken komen uit China (lees: slechte kopieën).
Ik wens je veel plezier met je IWC en Rolex, en geniet van mijn Grand Seiko’s. “Ieder zijn heug”.
Hallo Rival,
Gelukkig maar! Dan zat ik verkeerd, eens kijken of ik ook een mooie op de kop kan tikken want ze hebben echt geweldig mooie modellen.
Groeten Frank.