NA: Grand Seiko SBGA211 Snowflake

Ik heb niet je alles gelezen wat je gepost hebt en geen voorstel topic ,weet zo niet wat je hebt (gehad) dus don’t shoot me.

Maar heb jij zowel Rolex en GS naast elkaar gelegd en beide merken beide een tijdje samen in je collectie gehad?

Qua afwerking ook qua kasten zit GS boven Rolex. Vind ik.

Zegt iemand die Rolex naast GS langere tijd in bezit heeft gehad. Just my 2 cts

En ze kunnen het best, de Kodo:

Ik heb aan die ene foto wel genoeg vergelijkingsmateriaal.

Ook plaatstaal behuizing die Kodo trouwens jammer.

Plaatstaal wordt gebruikt voor auto’s, voor horloges andere staalsoorten

1 like

Ieder zn ding. Zou niet te vaak polijsten.

Frank waarom zo negatief over de snowflake, snap ik dus echt niet? Is echt een mooi afgewerkte Snowflake, heb je hem wel eens echt in je handen gehad en een keer om de pols. Ik ken die mensen niet waar jij het over hebt die zeggen dat de afwerking superieur is aan Rolex. Kijk Frank smaken verschillen nu eenmaal op het forum. De Snowflake is mooi afgewerkt maar natuurlijk ook de Rolexen, ik heb ze beide en vindt ze allemaal mooi. 2 GS en 3 Rolexen en allen mooi afgewerkt. Maar zo heeft een ieder hier op het forum zo’n zijn voorkeur.

@whisky ik heb zowel de Rikka als de Snowflake, daarnaast een sub, YM en een seadweller en elk horloge heeft zo zijn eigen charme vind ik en allemaal gewoon mooi afgewerkt. Mag ook wel voor de knaken die er voor neer legt toch :wink:

1 like

:joy: bedankt voor je interessante bijdrage!

2 likes

Ik vind het gewoon goedkoop. Dat ze dr mee wegkomen ik zie overal klokken met deuken gebogen kasten. Maar ja ik hou mijn ruggen vast en spaar door voor een mooie iwc.

Dat lijkt me een goed idee, de afwerking daar is zoveel beter als GS. Voordeel aan die plooibare kasten van GS is wel weer dat je ze mooi naar je pols kan buigen. Comfort staat zo altijd voorop!

5 likes

Kijk ieder nadeel hebt zn voordeel toch?

2 likes

Ten eerste Frank hebben we het hier over horloges en niet over klokken, misschien heb jij wel een neppe gezien met deuken en gebogen kasten maar dan heb je toch echt de verkeerde horloges gezien. Maar goed, jij vindt de IWC heel mooi en dat respecteer ik, zou ik dus nooit afkraken. Zou jij toch ook niet leuk vinden als jij de trotse bezitter bent ven een IWC?

1 like

Zeker! :+1:

1 like

De waarheid is soms hard helaas. Sorry maar ik kan daardoor soms wat bot overkomen.

1 like

De waarheid ligt vaak in het midden, maar jij mag van mij gewoon je mening hebben net als ik toch. Maar beoordeel nooit een horloge via plaatjes, je moet ze in je handen hebben gehad en om de pols en ja dan kan de ene horloge je wat meer bevallen dan de andere. Welke horloges heb je nu op dit moment, ben wel benieuwd?

Ik heb rolex tudor en iwc, en een prachtige g-shock.

En als alles op zijn paats zit zitten er prachtige horloges bij. Ik had er bijna 1 gekocht super design.

1 like

Deze wou ik kopen:

2 likes

speltip 1: In een NA topic ga je niet iemand z’n horloge affakkelen. :grimacing:

6 likes

Maar welke Rolex heb je en welke Tudor en IWC, kijk en dat bedoel ik met smaken verschillen ik ken de G-Shock wel heb hem in mijn handen en om de pols gehad. Is dus niet het horloge waarvan ik vind dat die bij mij past. Maar joh, ik heb de Tudot Royal two tone met diamantjes. Daar werd ook op gereageerd met “joh, heb jij een horloge met steentjes”, beetje kinderachtig toch vind je ook niet?

1 like