Gevonden…!
Ha top!
Je was me voor. Dank!
Prachtig, gefeliciteerd ermee!
Werkelijk schitterend horloge!!
Prachtige aanwinst! Geniet er van!
Buitengewoon prachtig
Schitterend, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd man! Prachtig, deze SBGA horloges. Fijne kasten, en wat mij betreft is de eenvoudige power reserve direct ook de mooiste.
De kast is geweldig! En alhoewel ik de meer uitgewerkte power reserves van veel spring drive modellen op foto’s sprekender vind, stoort het me totaal niet. Sterker nog, ik vind het juist een pluspunt
Exact dat. De Power reserve op mijn Shunbun is mij iets te aanwezig. De jouwe is in de praktijk beter, in dat opzicht.
Je kan de Shunbun altijd weer inruilen voor een SBGA. Hou je nog wat over voor zo’n rechthoekig horloge
Heerlijke alrounder met een robuust en tegelijk verfijnd uurwerk. Dit zou mijn exit watch kunnen zijn! Geniet ervan
Thanks! Dat zegt veel met zo’n geweldige collectie als die van jou
Gegeven de rechthoekige horloges die ik nog op de radar heb staan zou ik de Shunbun en SBGX weg moeten doen om nipt een tweedehandsje te kunnen scoren, vrees ik.
Gaat we niet doen. Bovendien heeft de Shunbun genoeg andere kwaliteiten om een blijvertje te zijn. De SBGA465 mis ik wel eens, het moet gezegd.
Mooie Grand Seiko!
Wat een schoonheid! Gefeliciteerd met de aanschaf
Wow Peter, wat een gaaf horloge! Hij ziet er echt fantastisch uit zeg. Ik wist dat je een GS had gekocht maar had je NA even gemist. Bedankt voor de heads-up haha.
Hier ga je veel draagplezier van beleven, dat kan niet anders.
Geniet ervan! Ik zie de foto’s vast regelmatig voorbijkomen!
Hey Peter! Wat een horloge man
Veel draagplezier
Wat een kanjer van een G.S. Peter.
Proficiat met nieuwe aanschaf.