NA: Grand Seiko SBGA467

Proficiat !!!

1 like

Schitterend!

1 like

Heel knappe NA geniet ervan :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd,prachtig

1 like

Geweldig!
Alles klopt aan dit horloge :yum: (ik ben voor de witte gegaan).
Proficiat, geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Prachtige GS! Die banaankasten van GS dragen heerlijk comfortabel. Veel plezier ermee!

1 like

Tot nu toe deel ik deze mening volledig!

1 like

Zeg dat wel!

1 like

Een heel mooi horloge heb je weten te bemachtigen! Heel veel plezier ermee! :heart_eyes::hugs::pray:

1 like

Erg mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig!!! Veel plezier ermee.

1 like

Heel mooi!
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA!

Bestaat zo’n horloge ook met een lichte plaat?

1 like

Prachtige Grand Seiko. Veel plezier ermee!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Prachtig horloge.

1 like

Prachtig!

1 like

Bedankt allemaal :pray:

In deze serie zijn er 4 kleurtjes :slightly_smiling_face:

5 likes

@Piede

Ik had een topic van jou en een GS verwacht. Over een half jaar, jaar ofzo. Eerst nog wat andere NA’s de deur uit krijgen bedacht ik me.

Zolang ben ik hier (ophf) nog niet maar je was de laatste tijd wat nadrukkelijk ‘op zoek’. Al wist je denk ik al precies het hoe, wat, welke en waar.

En warempel, ik open onbevangen een NA topic. Is deze van jou. Nu al?!?! Voor mij al eerder dan verwacht maar zoals ik het lees al later dan jou lief is :grin:. There (s)he is!!

Het is je gegund. Het is een verdraaid mooi exemplaar. Geniet er met volle teugen van en vergeet zijn chronomaster neefjes niet :wink:

2 likes

Wat een gave reactie @solo :pray::slightly_smiling_face:

Ik weet inderdaad vaak heel goed wat ik wil. Vaak werk ik er met een omweg heen, en ook nu is dat wel een beetje zo geweest. 2023 en 2024 zijn best gekke horlogejaren geweest maar ik heb een aantal mijlpalen behaald en op het moment niet zoveel te wensen meer over.

En wees niet ongerust, al mijn Citizens blijven voldoende gedragen worden. Komende tijd wel wat minder alleen :yum:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!
Met je collectie chique sportief kan je nu alle kanten op: wit, zwart en blauw…? Gaaf hoor!

1 like