NA: Grand Seiko SBGR305 Limited - Photo-heavy

Hoop dat de discussie Rolex versus Grand Seiko een beetje uitgedoofd is voordat ik een NA GS topic start :upside_down_face:

5 likes

In mijn optiek bediend de Seiko GS en Rolex vaak een ander publiek. Dus de messen slijpen hierover (met name in een NA) lijkt me overbodig.

3 likes

Nou, sommigen hebben ze zelfs beide!

(Wat een kinderachtig gezever zeg, zo’n Rolex-GS fittie)

3 likes

Ik heb ze beide en zie ook geen enkel probleem. Beide mooie horloges.

4 likes

Nog eentje dan voor vanavond, had ik al gezegd dat ik wel GS adept ben? :sunglasses:

6 likes

Jaco je kan er nog veel meer laten zien, maar zoals eerder gemeld ik hecht me niet meer aan jou horloges.
Gadv wat is tie mooi!

1 like

Sorry Bram… :pensive:

1 like

(Te) hoog of niet, die wijzers, de wijzerplaat, “zwevende” letters en de afwerking zijn natuurlijk G(randioo)S!!

2 likes

Work Of Art

2 likes

Proficiat met dit prachtig horloge!!! :clap::+1::clap:

Veel draag en kijkplezier ermee!!! :+1::clap::+1:

1 like

Met al het GS geweld hier weet ik niet eens of ik hier al iets op heb gezegd. :slight_smile: Gefeliciteerd hiermee.

a1b469973a4a9bb7b390226c54d9d8b9948f7a00_1_690x459

Dit is trouwens een brute foto. Bedankt voor het hebben van het geduld. :+1: :+1:

3 likes

Zal niet mijn smaak worden, maar heel erg mooi!!! Geniet ze!!!

1 like

Dank, ja het kostte een paar rolletjes. :slight_smile:

1 like

en nu het herfst wordt…

vs

7 likes

Schitterend verwoord en een even schitterend horloge, gefeliciteerd. Een vraagje
rechts naast het datumvenster zie ik zwart blokje, snap dat het misschien een eindstukje
van de drie uurs indice is, maar het ziet er een beetje raar uit, gezichts bedrog?

2 likes

Erg leuk stuk om te lezen. Dat genieten van een horloge zittend op de bedrand herken ik.
Geniet er van echt een supermooi horloge :ok_hand:
Toch wel een grail voor mij die er ooit komt.
In de tussentijd geniet ik hier van de mooie plaatjes.
Ik vind het ook leuk om te lezen dat er zo veel HF leden zijn die een zwak hebnen voor GS.

Het afbranden van Rolex vind ik wel weer minder, waarom elke keer dat vergelijk. Het zijn totaal verschillende horloges. Voor verschillende mensen. Ik ben ook niet zo’n Rolex fan maar een Explorer 214270 kan ik toch erg waarderen. Ook zo’n mooi horloge door de "simpelheid” en geen opsmuk.
Maar daar ging dit na topic niet over.

Meer van deze "na’s” graag. Er kunnen niet genoeg foto’s bij geplaatst worden :grinning:

2 likes

Was me dan weer niet opgevallen. :slight_smile: in werkelijkheid minder prominent en is daarmee het Datumveld net zo lang/breed als de “normale” indices. Het doet wat met de vervolmaking van de symmetrie van de wijzerplaat valt me nu op.

1 like

Tsjongejonge, zelfs nog fris met dit sombere weer. :heart_eyes:

12 likes

Het is inderdaad een minuscuul blokje. Blijkbaar doen ze dat vaker. De mijne is een tikje groter, en staat iets verder bij het venster weg:

6 likes

Geweldig mooi horloge, gefeliciteerd.
Mooie foto’s ook. Veel draagplezier !

1 like