Dank! Ja zou ik zeker doen als je in Kyoto bent. Hele leuke winkel!
Oh wow wat gaaf!!
Grappig hoe dat werkt he? Ik ging voor een Seiko diver, de SPB455J1, maar werd verrast door de King Seiko die je noemde (en hier toont). Niet gepland, wel gekocht!
Maar jij…. Jij gaat nog een sprong verder!! Man wat een geweldige aanwinst.
Wat een bruut mooie klok zeg… Ontzettend veel plezier met jouw GS! Prachtig aandenken voor aan de pols.
Mooi horloge en mooi verhaal!
Ik zou ook zeker een horloge kopen als ik daar was
Gefeliciteerd met je NA
Oh wat mooi dat je die hebt!
Ja het was niet zo gepland, maar ben er heel erg blij mee
Dankjewel!
Hele mooie aanwinst! Geniet er van!
Gefeliciteerd, prachtige aankoop
Heel mooi! Veel draagplezier.
Ja prachtig! Wat heerlijk om in Japan te zijn en zo’n aankoop te doen. Geniet ervan en tot maandag!
Een prachtige GS veel draagplezier gewenst
Op deze manier de aankoop doen maakt het extra speciaal. Gefeliciteerd !
Een mooi gerhaal van een prachtige vakantie met een schitterend aandenken.
Dankjewel voor het delen en heel veel draagplezier gewenst met deze bijzondere GS.
Echt een pracht verhaal en een super mooie herinnering aan de vakantie die je hebt gehad met je gezin.
Heb toevallig vorige week in dezelfde straat een Seiko Presage gekocht. Ik was ontzettend verbaasd over de Seiko winkel. Wat een mooi pand is dat ook.
Prachtige GS gekoppeld aan mooie ervaring …proficiat
Gefeliciteerd
Haha dank! En tot maandag inderdaad
Heel mooi inderdaad! Jij ook gefeliciteerd met je NA
Dankjewel! En de King Seiko ziet er inderdaad prachtig uit zeg!
De grap is dat ik de 3 King Seiko’s uit die serie in de Seiko boutique in A’dam heb gepast en bekeken, en de white linen het mooiste vond. Later heb ik de blauwe erbij gekocht en dat is nu de favoriet van die 2. De groene is overigens ook leuk, maar daarvan vond ik de wijzerplaat teveel sunburst hebben.
Super tof horloge, van harte! Meerdere keren zitten twijfelen over de crème kleur…hoe ‘wit’ zijn deze? Is het meer een off white? Of echt duidelijk crème, richting champagne?