NA: Grand Seiko SBGW301 en reis naar Japan

Oh grappig! Een echte fan dus. Goed dat Seiko deze lijn nieuw leven heeft ingeblazen een paar jaar geleden.

Dankjewel!
En de kleur. Dat is subjectief. Het hangt misschien ook wel af van het licht. Ben zelf wel geneigd te zeggen dat het crùmekleurig is. GS zelf noemt het op de website een “warm ivory dial.”

Schitterende Grand Seiko. Moest je op Schiphol nog BTW aangifte doen, of hoefde dat niet?

1 like

Fantastisch! Reis én horloge.
Geniet van de herinnering en bovenal van de schoonheid en eenvoud van deze geweldige GS.

1 like

Dankjewel! Er was geen controle in ieder geval :slight_smile:

Prachtig! Japan staat ook hoog op m’n bucketlist, en een GS, oh ja en ook nog een Duitse GS! :wink:

1 like

Prachtige herinnering aan een bijzondere reis, mooier wordt het niet. Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like

Wat een prachtexemplaar, gefeliciteerd! :ok_hand:t3:

1 like

Proficiat met deze NA!
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste modellen die Grand Seiko aanbiedt.
Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel! Was wel echt onder de indruk van wat GS allemaal te bieden heeft. Hele bijzondere wijzerplaten. Maar was ook zeer gecharmeerd van deze relatief eenvoudige :slight_smile:

1 like

Fantastisch! Goed om te horen dat het zo mooi uitgekomen is. Wat een droom-ervaring. Een GS uit Japan zelf ophalen voelt toch speciaal​:sushi::sweat_smile:

1 like

Ja superblij mee :slight_smile: En dank nog voor de tips!

1 like

Prachtig land en een gaaf aandenken aan je mooie reis. Deze gaat niet meer weg :ok_hand:

2 likes

Nee, ik zie mij deze ook niet meer wegdoen. Niet vrijwillig in ieder geval :smiley:

1 like

Beautiful!

1 like

Prachtig horloge en waarschijnlijk een mooie herinnering. Veel plezier ermee.

1 like

Dank voor je verhaal en gefeliciteerd met je zeer mooie aanwinst. :hugs::pray:

1 like

Graag gedaan en dank! :slight_smile:

Mooi verhaal en NA, geniet ervan!

1 like

Thanks!