Prachtig verhaal. Zeer mooi horloge. Welkom op ons mooie forum.
Wordt de spanning in een prachtig verhaal opgebouwd en dan… geen happy end…
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Je zit gelijk in het midden van een prachtige range horloges. Veel draagplezier en we zien jouw foto’s met spanning tegemoet.
Oude logo? Is toch onveranderd? Of bedoel je dat gs grand seiko naar boven Is verplaatst waar eerst alleen seiko stond?
Welkom en gefeliciteerd met je, naar alle waarschijnlijkheid, mooie GS.
Van harte welkom op het mooie Horlogeforum!
Mooie aanwinst, gefeliciteerd ermee uiteraard, maar wij willen hier echt plaatjes zien! Anders telt het hele verhaal niet!
Mooie introductie van een prachtige nieuwe aanwinst! Geniet ervan en we wachten de fraaie plaatjes af!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Literair hoogtepunt in de NA topics.
Gelukkig volgen de foto’s nog. Ben benieuwd welke teksten je daarbij weet te voegen. Welkom!
Take the pics…leave the canoli…uh tekst.
Welkom!
Mooi verhaal, voor een mooie klok!
Welkom
Nu heb ik zelf moeten googlen. Echt mooi ding! Geniet ervan
Ja precies, de herindeling van de wijzerplaat.
Aan wie doen die lange intellectuele verhalen mij nou denken…Iemand op het forum i.i.g…iets met fate ofzo…
Prachtig verhaal en prachtig horloge die GS!
Welkom en veel plezier op HF
Langste Seiko verhaal ooit?
Veel plezier gewenst.
Wow, wat een levendig doch visueel ingesteld gezelschap hier! Misschien had ik beter een disclaimer of waarschuwing vooraf kunnen geven om de pruillippen en gefronste wenkbrauwen tot een minimum te beperken.
Waar doen deze reacties me toch aan denken…beleefd wordt er tijdens een eerste kennismakingsgesprek (met een half oor) geluisterd naar wat de ander te vertellen heeft, maar met een mogelijk alternatieve agenda. Langdradig sentimenteel gezever wordt tot een bepaalde hoogte getolereerd in de hoop dat het uiteindelijk toch wat op gaat leveren. Je hebt het gevoel dat de opbouw ergens toe leidt en dan…dan wordt er verteld dat het gezellig was, maar of je nog een andere keer wat wilt afspreken, omdat het nu wel wat laat is.
Toch kan een Linguïstische prikkeling de onbegrensde verbeeldingskracht stimuleren, die wellicht langer interessant blijft dan dat hetgeen vorm en gestalte krijgt. Dat zal de notoire flipperaar vast niet vreemd in de oren klinken. Iets met reis en bestemming. Daarbij blijven de geijkte horloges natuurlijk hetzelfde, alleen hangen ze steeds om een andere pols. De verhalen erachter daarentegen……Maar goed, afijn, voordat ik weer in dezelfde val trap en een lynchpartij als mogelijk aspirant paria wil voorkomen, hier dan een sneak peak.
Horlogedozen zijn soms een ondergeschoven kindje. Ik ben altijd benieuwd in wat voor een doos het horloge geleverd wordt en kan enorm genieten als hier aandacht en energie is ingestoken. Presentatie is voor mij een onlosmakelijk deel van de ervaring. Het is nog net geen dealbreaker als deze tegenvalt, maar wel ‘n belangrijk onderdeel van een (letterlijk en figuurlijk) totaalpakket. Een beetje zoals jij je vriendin kiest, maar de schoonfamilie er blind bij krijgt, het blijft toch spannend hoe dat ouderlijk huis-je eruit ziet. Vandaar dat ik specifiek deze foto heb gemaakt als goedmakertje…hopelijk.
Het donkerblauw gestoffeerde suède interieur van een lederen paleis, waar vadertje tijd zijn thermogecompenseerde hoofd koel op het kussentje ten ruste legt en een formeel in goud bedrukt staatsportret aan het plafon doet vermoeden waar je mee te maken hebt zonder dit van de daken te hoeven schreeuwen…of brullen. The loyal and Royal King Quartz
Zo, nu zal ik wijselijk mijn mond houden. Bedankt voor het warme welkom allemaal.
…Een prangende en expliciete voorkeur voor plaatjes boven praatjes: Check.
Heb ik nou een déjà vu? Hoogste tijd voor koffie
Haha, ik probeer het eerder geposte bericht te wissen, maar de prullenbak is ontbindbaar…tips?
Zit verstopt onder die drie stipjes…