Schitterend! En nu ga ik snel weer terug scrollen om te kwijlen bij de foto’s.
Echt enorm mooi!
Ook behoorlijk gaaf die kleur van de wijzerplaat!
Er gaat bij mij ook zeker eens een GS komen!
Heel mooi!
Ook een Grand Story trouwens
Gefeliciteerd! Heel mooie foto’s ook
Mooie klok.
Gestaalde perfectie!
Supermooi, kwalificatie grail waardig. Leuke samenvatting ook…
Leuk om je enthousiasme te lezen man.
Geniet ervan!
Kijk. Hier hou ik van. Een prachtige NA en ook nog achtergrondinformatie. Wat een beauty is het toch! Ooit…
Geniet ervan!
Mensen met stress worden aangeraden om een huisdier te houde om zo te ontstressen. Dan kan een arts beter een Grand Seiko voorschrijven: een garantie voor innerlijke rust en elke dag een glimlach op je gezicht!
Van Harte! Prachtige Grand Seiko, vreselijk mooie foto’s en een erg leuk verslag.
Veel plezier er mee!
Fijn verhaal. Doorspekt van Japanse trots. Een klassieker, enz enz.
Heel veel plezier ervan toegewenst !!
.
.
Elf.
Prachtig horloge…zou mij ook goed staan . Geniet er van!! Zijn die quartz modellen niet aan de kleine kant?
Grand Story. Mooi de passie voor deze topklok van de makers en van jou. Veel plezier ervan!
Nee, precies goed!
Binnenkort toch in Maastricht, kunnen we eens een exemplaar passen. Mss idd precies goed
Mooie aanwinst David!
Geweldig mooi draadje en van harte gefeliciteerd. Je beschrijft het als verliefd zijn en daarmee wakker je de begeerte aan, althans bij mij. Vandaag op een luchthaven bij de taxfree staan kijken naar Rollies etc. Dan is GS toch heel wat haalbaarder. Veel plezier met deze geweldige precisie.
Allemaal zeer veel dank voor de geweldige reacties…dat maakt het delen des te mooier.
Arigatou gozaimasu!
Prachtig horloge en een fantastische aanwinst. Ik kan het weten want heb ook even van deze topper mogen genieten
Veel draagplezier nog !