Jij had 'm voor Jaco heb ik begrepen…leuk!
Yep klopt, was er ook weg van maar had toen nog last van flipperitus en de stap naar een Rolex kwam toen voorbij…
Erg mooi hoor. En ook goed dat je gewoon een duurder segment van Seiko aandurft terwijl ze een “goedkoper” imago hebben. De Macros laten een super mooie afwerking zien. Jammer dat Seiko dit in hun lagere segment totaal laat afweten. Geniet van je aanwinst.
Geweldig mooi. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Leuk verslag van een schitterend horloge. Veel plezier ermee!
Nogmaals gefeliciteerd @daffie ! Wat een gaaf verhaal en een al even gaaf horloge! Het is je gegund!
Dankjewel Jacob
Prachtig! Veel draagplezier!
Wat een magnifiek horloge en wat een bloedmooie wijzerplaat! Klasse
Prachtige aanwinst! Geniet ervan en heel veel kijkplezier.
Dank jullie wel!
Dead-on
Yep
Nope
De Chronoris…en de 65 volgt zsm…
Absoluut!
Ik zeg knock 'm dead Jaco Jouw foto’s zijn kwalitatief veel beter dan mijn foto’s.
Nee hoor…maar dat is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak en pols omvang.
Inderdaad @daffie , mag ik voorstellen dat je even drie maanden wacht? Want als jij 'm aan @anon50762135EV flippert en hij er achter komt dat het geen vintage is ben ik na m’n vakantiegeld gewoon koopman.
Dank, heren. Ik ben gerustgesteld.
Ps don’t worry Chris…je staat ook op de lijst.
Proficiat met dit prachtige horloge. Zoals die indexen gemaakt zijn, respect…
Hee, best leuk, op die suède band. Zou het toch een bandensletje zijn? Alle uitprobeersels ook graag op de foto.
Oh ik zie nu dat deze post van @koetsjh is. Even goed een aansporing aan David
Nou dat zijn er niet zoveel, ik heb veel geprobeerd, maar dit is zo’n beetje de enige band die geen afbreuk doet aan de wijzerplaat.