Ik wist het, je kunt het!
Tried my best…
Ik heb hier nog helemaal niet op gereageerd, al wel vijf keer het topic geopend om naar je GS te kijken
Mega zeg, en leuk geschreven David!
Dankjewel Han…much appreciated
Nog een aanwinst: De 100 likes zijn ook binnen.
Idd zeg ik zag het…tsjonge
Ps Jur…krijg ik dan extra bonus deze maand?
Ja, een week vrij van dit forum
Kijk…dat zet tenminste zoden aan de spreekwoordelijke dijk.
Geweldige uitleg, geniet van je watch honeymoon! Geweldig horloge!
Haha…met dank aan @koetsjh voor de mooie foto’s. Ik ben bang dat Jaco gelijk gaat krijgen, dit wordt een lastige bandenswapper. Hij staat m.i. erg mooi op de huidige suede band.
Een geweldig mooi horloge, waar je naar kunt blijven kijken. En waar zit het 'm nou precies in? Waarschijnlijk inderdaad de waanzinnige perfectie waarmee dit is gemaakt.
Ik blijf nog even dromen, en post volgend jaar op 1 april weer een NA GS
Waanzinnig mooi horloge en leuke info over GS. Gefeliciteerd!
Tip:een geitenleren bandje van Ko, ingetogen chic.
Dank je voor de tip Ik heb het alleen zelf niet zo op geitenleren bandjes.
Zie je topic nu pas,…
Erg mooi horloge, hier ga je zeker veel plezier van hebben. Ergens blijft het een ondergewaardeerd merk, maar de kenners weten wel beter.
Geniet er van!
Overigens hele mooie macro foto’s!
Dankjewel Bidle! Ps de macro foto’s zijn niet van mij (shhh )
Ik had het gelezen…
Het laat iig erg goed de fraaie afwerking zien. Wellicht komt er hier nog een keer een GS, maar misschien ook niet. Zo zijn er een paar horloges die al jaren op de balans liggen.
Jij nog nooit een GS gehad…? Ik had mij zo voorgesteld dat er tenminste eentje in jouw prachtige collectie zat…
Nee, maar zo zijn er wel meer horloges die ik niet heb, waarvan men dat vaker aanneemt zoals een Speedmaster.
Dat is er ook zo eentje idd. Maar goed zoals je zegt…je kunt natuurlijk niet ieder horloge in de collectie hebben.