NA : Grand Seiko SBGX063

Ik wist het, je kunt het! :joy:

1 like

:joy: Tried my best…

Ik heb hier nog helemaal niet op gereageerd, al wel vijf keer het topic geopend om naar je GS te kijken :smile:

Mega zeg, en leuk geschreven David!

2 likes

Dankjewel Han…much appreciated :+1:

1 like

Nog een aanwinst: De 100 likes zijn ook binnen.:+1:

1 like

Idd zeg ik zag het…tsjonge :flushed::raised_hands:

:+1:

Ps Jur…krijg ik dan extra bonus deze maand?

1 like

Ja, een week vrij van dit forum :wink:

1 like

:laughing: Kijk…dat zet tenminste zoden aan de spreekwoordelijke dijk. :ok_hand:

1 like

Geweldige uitleg, geniet van je watch honeymoon! Geweldig horloge!

1 like

Haha…met dank aan @koetsjh voor de mooie foto’s. Ik ben bang dat Jaco gelijk gaat krijgen, dit wordt een lastige bandenswapper. Hij staat m.i. erg mooi op de huidige suede band.

1 like

Een geweldig mooi horloge, waar je naar kunt blijven kijken. En waar zit het 'm nou precies in? Waarschijnlijk inderdaad de waanzinnige perfectie waarmee dit is gemaakt.

Ik blijf nog even dromen, en post volgend jaar op 1 april weer een NA GS :slight_smile:

1 like

Waanzinnig mooi horloge en leuke info over GS. Gefeliciteerd!

Tip:een geitenleren bandje van Ko, ingetogen chic.

1 like

Dank je voor de tip :+1: Ik heb het alleen zelf niet zo op geitenleren bandjes.

1 like

@Hieronimus :wink:

4 likes

Zie je topic nu pas,… :blush:

Erg mooi horloge, hier ga je zeker veel plezier van hebben. Ergens blijft het een ondergewaardeerd merk, maar de kenners weten wel beter.
Geniet er van!:+1:

Overigens hele mooie macro foto’s!

3 likes

Dankjewel Bidle! Ps de macro foto’s zijn niet van mij (shhh :wink: )

2 likes

Ik had het gelezen… :wink:
Het laat iig erg goed de fraaie afwerking zien. Wellicht komt er hier nog een keer een GS, maar misschien ook niet. Zo zijn er een paar horloges die al jaren op de balans liggen.

1 like

Jij nog nooit een GS gehad…? :scream: Ik had mij zo voorgesteld dat er tenminste eentje in jouw prachtige collectie zat…

1 like

Nee, maar zo zijn er wel meer horloges die ik niet heb, waarvan men dat vaker aanneemt zoals een Speedmaster. :slight_smile:

1 like

Dat is er ook zo eentje idd. :sunglasses: Maar goed zoals je zegt…je kunt natuurlijk niet ieder horloge in de collectie hebben. :blush:

1 like