NA : Grand Seiko SBGX063

Een GS zou een aanschaf moeten zijn die ik vaak draag en dat betwijfel ik. Grofweg kan ik mijn horloges indelen in twee categorieën. De horloges die ik mooi vind en vaak draag en de horloges die bijzonder zijn door hun uurwerkje, geschiedenis, ontwerp, etc. De GS zou in de eerste categorie vallen en daar heb ik er eigenlijk al te veel van. Sterker nog binnen kort eens wat verkopen,… al roep ik dat al (te) lang.

2 likes

Duidelijk inderdaad…eerst eens wat ruimte maken. Kan mij jouw NA topics nog goed voor de geest halen maar er schiet mij niet één TKA topic te binnen. Tenzij ik iets heb gemist…:laughing:

1 like

Yep,… er is ook geen echte noodzaak, maar sommige draag ik gewoon niet meer. Rouleren met een bepaald aantal is ook haast niet te doen. :roll_eyes:

2 likes

Bidle’s uitverkoop, we zijn benieuwd :wink:

1 like

Yup…maar haal de ‘uit’ en maar uit :wink:

Ja, daar was ik al bang voor :roll_eyes::grin:

1 like

:heart_eyes: erg mooi, zowel het horloge als de foto’s.

1 like

Thank you! :+1:

Echt heel chique David :ok_hand:

Wat next ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Thx Bruno :+1: Ik heb werkelijk ff geen idee wat nu…:blush:

1 like

WoW wat een pracht fotos zeg! Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Top man. Laat dit een blijvertje zijn. Mooier kan bijna niet.:heart_eyes:

1 like

Dankjewel Marijn. :+1: Ik hoop idd op een blijvertje…lijkt er wel op. :wink:

@Highco dankjewel!

1 like

Omdat de side view foto’s nog op zich laten wachten maar even een paar previews in lage kwaliteit van het interwebs :yum::yum:

Ook de non-KS gevormde (iedereen snapt wat ik bedoel toch) GS’n zijn fijn om naar te kijken van opzij hoor. Ik realiseerde me niet dat ze drilled lugholes hadden.

1 like

Nou ja zeg…zat je daar nog op te wachten? Ik zal dan vanavond eens als de gesmeerde bliksem een paar kiekjes schieten…

:wink:

image

1 like

Ja, schiet eens op man. :joy:

2 likes

:joy: tja ik ben nu eenmaal geen Danny… :sunglasses:

1 like

Je bent idd wel traag hoor,… net alsof het horloge je maar weinig doet. Ik vind hem wel erg mooi. :wink:

3 likes

Wow mooi zeg, de detailfoto’s zijn geweldig. Ongelofelijk hoe scherp de afwerking is zelf van zo dichtbij. gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst.

Met zulke specificaties en afwerking van het Quartz uurwerk wil je toch geen automaat of hand opwinder meer die je telkens goed moet zetten als je hem een paar dagen niet gedragen hebt.

1 like

Welke Danny? Tropical Danny?

Hahaha!