NA Grand Seiko sbgx261

Mooie NA!
Goede maat ook. Perfect op je pols.
Geniet ervan!

1 like

Merk inderdaad nu na 1,5 dag dragen, dat ik wat meer begin te wennen aan het formaat, gek is dat zeg!
Moet zeggen dat toen ik hem gister voor het eerst omdeed, ik best shrok en de twijfel meteen toesloeg.

Nu gaat het steeds meer de positieve kant op :slight_smile:
Dankzij de afbeelding van @HaveBlue lijk ik nu een redelijke goeie afsteling te hebben.

Zal t.z.t. nog eens goed shoppen voor een alternatief bandje. (Leer of sailcloth)

3 likes

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, mooi horloge !

1 like

Bedankt voor het delen . Loop zelf ook te zoeken naar een juiste fit op een soortgelijke band.

2 likes

THE ONE.

Ik heb hem ook. Zelf opgehaald in Japan. Echt een briljant horloge!

Gefeliciteerd!

1 like

Dat is helemaal gaaf! Dank je wel! Ben er erg blij mee :slight_smile:

Dat is toch behelpen :sweat_smile:.
Staal is het mooiste.

1 like

Op welke site stond deze bestelknop eigenlijk?
#vraagvanvriend :rofl:

Je zult niet de eerste zijn die na een paar weken dragen van 36/37/38mm alles boven de 40mm (te) groot vindt. Ik hoor zelf bij die groep. Ik houd bepaalde horloges van >40mm alleen in mijn collectie omdat ik vind dat ze iconisch (:face_vomiting:) zijn (bijv. Marinemaster 300, Speedmaster Moonwatch). Al het overige heeft een andere eigenaar gevonden.

Goed te horen dat je er iets aan hebt gehad :slightly_smiling_face:

Ongevraagd advies: de grained calf of saffiano van Molequin. Niet de goedkoopste maar onberispelijk afgewerkt en de ‘platheid’ van de band haalt de vorm van de kast prachtig naar voren. Wat je ook doet: kies alsjeblieft geen dik gecapitonneerde croco :wink: :slight_smile:

Voor de vorm een ploatie van mijn Skyflake op de Blue Dawn saffiano.

5 likes

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Molequin altijd een goed advies :smiley:

Had zelf de sbgx261 op bruin en grijs suede.

7 likes

Gefeliciteerd! Mooie NA

1 like

Chrono24 :wink:

1 like

Gefeliciteerd en mooie nieuwe aanwinst!

1 like

Prachtig horloge!

Via welke courier was het verstuurd uit Japan? Wat was je nou kwijt qua inklaringskosten? Zit zelf ook te kijken om een SBGX uit Japan te halen via C24!

Bedankt

De site van de douane geeft invoerrechten 4,5% met een minimum van 30 cent en een maximum van 80 cent per horloge. Je betaalt dan nog 21% btw over alles wat je hebt betaalt (aankoopbedrag, verzending, verzekering en dat enorme bedrag van 80 cent invoerrechten). Wie dat van die invoerrechten heeft bedacht verdiend wel een lintje. Je betaal dus 30 cent of 80 cent als je horloge goedkoper is dan 6,66 en duurder dan 17,77euro. Daar tussen lopen de invoerkosten geleidelijk op. Ik zou wel willen weten wat de gedachtegang daar was.

Gefeliciteerd prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Zie PB.

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst!

1 like