NA: Grand Seiko

Heel mooi. Gefeliciteerd.

1 like

Mooi horloge. Goede keuze!

1 like

Lijkt mij een erg mooie ervaring zo in Japan een GS aanschaffen. En wat mij betreft ook een uitstekende keuze gemaakt…zeker gezien de andere modellen. Veel plezier gewenst met deze bijzondere beauty om de pols. :ok_hand:

1 like

Zalig een gs kopen in japan :wink: en zeer mooi horloge :ok_hand:

1 like

Hij is prachtig! Gefeliciteerd.

1 like

Prachtig, die Omiwatari. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Dat er maar vele mogen volgen!

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Prachtige GS, mooie aankoop die je niet snel zal vergeten! Tof verhaal! Dank om te delen.

1 like

Je keuze is gevallen op een bijzonder mooi en stijlvol horloge. Van harte gefeliciteerd :+1:

2 likes

Heel gaaf verhaal. Extra bijzonder om in Japan te kopen, echt tof. Prachtige keuze ook, veel plezier ervan :star_struck:

1 like

Een prachtig horloge die GS. En ook dat je deze in z’n thuisland hebt gekocht.:hugs::pray:t3:

Veel plezier ermee… enne… meer foto’s please? :grimacing:

1 like

18 likes

Mooi om zo’n prachtige GS in Japan te kopen, mooi verhaal ,gefeliciteerd

De prijzen in Japan liggen echt een stuk lager dan bij ons vanwege de lage stand van yen op het moment. Van het verschil kun je bijna op en neer vliegen naar Japan.

5 likes

22 likes

Dat was helaas gewoon water :grinning:. Verder nog een GS pen en een GS Furoshiki (een doek die ze gebruiken in Japan om cadeau’s mee in te pakken) meegekregen. Die pasten alleen niet in mijn koffer dus die zijn nog onderweg met de post.

Prachtig land. Gave keuze. Erg mooi horloge :+1:
Mooie herinnering aan je reis.

1 like

Gefeliciteerd, mooi

1 like

:disappointed_relieved:

1 like

Heb je dan zo`n kleine koffer?

2 likes