Of echt een enorme GS pen…
Van harte gefeliciteerd met je prachtige SBGY007! Tot voor kort nooit op het forum gezien, maar recentelijk een paar kort achter elkaar.
Vergeet niet af en toe in het GS only topic te posten
Of echt een enorme GS pen…
Van harte gefeliciteerd met je prachtige SBGY007! Tot voor kort nooit op het forum gezien, maar recentelijk een paar kort achter elkaar.
Vergeet niet af en toe in het GS only topic te posten
Gefeliciteerd. Wat een heerlijk horloge! Toch wel een droom van me om een keer zo’n aanschaf in Japan zelf te doen.
Tof om deze GS te kopen in het land van de rijzende zon
Gefeliciteerd met deze prachtige NA
Houd niet van inchecken en gebruik dus alleen maar een handbagage koffer. Die moet ik dan een beetje aanstampen om alles te laten passen.Heb dus het doosje en de andere spullen maar opgestuurd
Van harte gefeliciteerd, prachtig horloge
Geniet er van
Buy local Mooie aanwinst
Gefeliciteerd !! Heel mooi horloge
Prachtig horloge! Mooi verhaal.
Prachtig!
Prachtig horloge en heel speciaal dat je hem in Japan gekocht hebt.
Heel veel plezier ermee!!
Een leuke reis en een mooi klokkie gescoord😀
Een GS is niet echt een klokkie
Mooi is ie absoluut!
Wat gaaf om een GS in Japan te kopen! Dat staat hier ook nog in de planning voor de komende jaren. Veel draagplezier!
Dat zal de reden zijn… Uiteraard niet het door de douane gaan op Schiphol. (Groot gelijk trouwens.)
Echt een waanzinnig mooi horloge met een mooie aankoop locatie!
Nou, de prijs op hun eigen site met regio setting NL is bijna 35% hoger dan met regio setting Japan. Daar gaat de btw (in Japan 8%) dan nog vanaf. Dus als je de horloge in Nederland invoert ben je nog steeds aanzienlijk goedkoper uit. Verwacht wel dat je bij een dealer in Nederland vast een korting krijgt
Mooi!!! Good manners ook om met twee handen aan te pakken, hopelijk was de intentie ook zo:jp: gefeliciteerd met deze Japanner en tof om deze ook daar te kunnen kopen!
Van harte met deze schitterende NA.
Prachtig horloge met daaraan een hele leuke reis gekoppeld! Geniet ervan!
Gefeliciteerd! De Omiwatari is inderdaad één van de mooiste GS horloges die ik ken. Veel plezier er mee!
Gefeliciteerd, een prachtige horloge