Dit is wel een erg gaaf horloge. Mooie details en zeer netjes afgewerkt zeg. Veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken.
Je wordt bedankt… Nu heb ik de Turtle maar besteld
Hahaha, graag gedaan!
De ribbeltjes in de bezel zien er ook zeer verfijnd en detailrijk uit!
@opa: die is ook mooi!
Ja, de Turtle heeft dat ook
Ja, superleuke uitvoering met coole details en erg mooi gefotografeerd! Dit is denk ik ook de Sammy die ik zou kopen. Maar nog geen concrete plannen. Beetje rondkijken. Gefeliciteerd, in ieder geval!
Ik zag het! Net gelijk met opa gepost en inmiddels aangepast!
Vindt de verschillen tov met de eerste niet zo groot dat ikzelf zou zeggen dat ik deze lelijk vindt tov de fantastische 1e serie die ik heb maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak.
Mooi horloge en hopelijk geniet je er net zo veel van als ik dat doe… Die STO is een blijver voor het leven…
Congrats, veel draagplezier
Mooie Seiko hoor!
Proficiat!
goed man. Mooie foto’s , duidelijke details.
Gefeliciteerd met deze kanjer
Wie weet waar deze in een vitrine ligt ? Wil hem nm live aanschouwen .alvast bedankt
Vraag ik even na voor je.
[05-06 21:28] Daniel Kremer: Vanaf afgelopen maandag is hij uitgeleverd naar mijn weten. Dus alle Juweliers die hem besteld hebben zouden hem in huis moeten hebben. Nou hebben heel veel juweliers de nieuwe collectie nog niet gezien
[05-06 21:28] Daniel Kremer: Ik ben zelf naar Basel geweest in Maart en heb daar de nieuwe collectie al gezien en besteld
Antwoord uit Emmen.
Pff andere kant van het land , probeer het wel bij plaatselijke dealer , of die hem wilt bestellen
Dat wil hij vast wel. Maar zeker niet voor die prijs.
Ik weet niet wat zijn prijs is , maar ik werd leuk verrast door mijn dealer ! En vrijblijvend bestelt dus komende week ff kijken !